Gast Jacobus49 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Ik heb sinds kort een duo LNB voor 19.2 Oost en 23.5 Oost aangesloten met twee kabels op mijn DSR 7005. tuner 1 op Astra 1 en tuner 2 op Astra 3. Bij de antenne instellingen kan ik tuner 2 instellen op de Astra 3. Helaas na het opslaan van de gegevens staat de tuner weer terug op Astra 1. Softwareversie is 1.3 Kent iemand dit probleem?
Johan_S Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Als je de kabels verwisseld, verandert dan het probleem dan ook? Ik heb er twee switchen tussen, dan kun je tegelijk opnemen en kijken naar welk kanaal dan ook van beide satellieten. In dat geval stel je voor beide tuners hetzelfde verhaal in. misschien dat je ontvanger dat wel kan opslaan. Johan
Gast Jacobus49 Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Kabels verwisselen had ik ook al gebrobeerd maar zonder resultaat. Na steeds maar opnieuw wat anders proberen is het me gelukt. Bij Tuner 2 de Astra 1 verwijderen. Toen lukte het.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen