Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat ik gezien hebt in de reportage was dat het toch vrij grote schotels waren van één meter en meer.

Die staan waarschijnlijk gericht op Turksat en Nilesat.

Heb geen enkele schotel gezien met een sticker van TV-Vlaanderen erop. eek

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
En hoe ga je dat dan doen als je woning vlak naast het trottoir staat en je schotel met andere woorden boven het openbare domein hangt en niet op jou eigendom.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar als ik me niet vergis is dat niet meer geldig boven een aantal meters.

Dat is hetzelfde voor lichtreclames aan winkels als die boven het voetpad hangen.
Geplaatst:
Citaat:
Dat is hetzelfde voor lichtreclames aan winkels als die boven het voetpad hangen.

Met dat verschil dat die onderworpen zijn aan een voorafgaande toelating als ze boven het openbaar domein hangen.

Greets
Geplaatst:

een vorbod op schotel mag niet voor mijn

wat me wel stoor is schotel aan de voor gevel .

hier in gent zie je soms 5 schotels op een gevel en dan die bedrading .

niet om aan te kijken .

ikzelf woon op een appartement op 4 verdiep en mocht ook niet aan de voor gevel wel langs de achter kant en niet grotter dan 80

maar heb een 90 gehangen dat verschil zien ze toch niet

dus alle schotels op het dak of langs de achter kant vind ik wel een goed idee

Geplaatst:

Wel een deel van het probleem ligt hem natuurlijk ook bij het feit dat op bepaalde plaatsen er inderdaad uitgeleefde en verwaarloosde huizen volledig vol hangen met allerhande schotelantennes aan de voorzijde, bevestigd met twee losse pluggen, waarvan de bedrading dan nog in alle richtingen hangt te zwaaien en waarvan de enige vraag die je je stelt is, wanneer de boel naar beneden gaat donderen.

Zoiets draagt natuurlijk niet bij tot het doen ontstaan van een positieve sfeer rond het ganse onderwerp.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: smoking
Dus als het niet anders kan dan aan de voorkant , dan mag je die daar plaatsen , anders ontzeg je die persoon het recht om via sateliet te kijken . En hebben de gemeentes niks te zeggen .

Nuja , de gemeente's zullen alles proberen om zoveel mogelijk mensen op de kabel te krijgen , brengt hun veel centjes op .

Kan je dat even uitleggen hoe kabel voor de gemeente opbrengt?

Of heeft bij jullie in de streek kabel te maken met een intercommunale?

Topfield PVR 5510 / Philips HD 7141 - Triax 78 - Hotbird/Astra/Astra2/Astra3 - Aston 1.07 FW 2.18 / TVV

Geplaatst:

Hoe denk je dat ze een exclusief recht hebben verkregen van 50 jaar op de kabel , meer bepaald op het return path . In die tijd was de kabel overal van een intercommunale .

Telenet holding opgericht is door de vlaamse regering ( en nu grotendeels in amerikaanse handen ) om van die kabel af te geraken . Daar heeft het dus een pak opgeleverd ( meeste plaatsen was het al een 35 jaar oud ).

Limburg ging samen met nog enkele hun eigen koers tot medio 2008 . Na een dure upgrade in 1999 en 2000 ( geraamd op 80 miljard oude frankskes alleen al voor limburg ) met het kroonstuk in 2006 met de invoering van docsis 3 backbones .

http://newsroom.cisco.com/dlls/2006/prod_053006b.html

Maar INDI heeft de duimen moeten leggen , TV mocht wel ma interactiviteit niet ( ook geen eigen isp etc ) , na veel procederen hebben ze nu het alleen recht , en dan nog voor een peulschil , 427 milj € . En de belasting betaler , die is die provincie's 2 x geript . Hier behoud interelctra het kabelnet en alle kosten ervan , terwijl alleen TN wat mag leveren erover , de komende 38 jaar .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen