egypt Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Heeft er momenteel nog iemand problemen met de ontvangst van TV4 en vijf tv.
adupont Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 De kids zijn momenteel naar een opname aan het kijken, maar ik kan hem streamen naar de pc (DB800) en zowel op vt4 (reclame homeshopping) als vijftv (einde aftiteling) heb ik een stilstaand beeld. De andere zenders geven geen problemen. Misschien nog iemand?
Coliseo Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Inderdaad, hier ook. VT4 staat geblokkeerd op een beeld met een dame die aan het sporten is en VijfTV geeft een donker scherm met vage reklame voor Air Namibia en Samsung.
Gast Paullo Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Wel als het een troost kan zijn, vanaf 18h00 tot 23u45 kunnen jullie naar Acht kijken ...... Greets.
egypt Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Mooie troost met al die oude rommel
alfadude Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Voor zo'n amateurs zijn gewoon geen woorden meer voor. Dit kan je toch gewoon niet meer goedpraten. Quo signo nata es?
voodoodoll Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Ach, ze zetten gewoon VT4 en VijfTV stil zodat de beeldkwaliteit op de andere zenders beter is! Da's service...
mebo870 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Schijnt wat te zijn met de aanvoerlijn van beide zenders. Staat op hun website (kantenservice)>> werkzaamheden The key to happiness. Stay away from idiots
voodoodoll Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Dat zijn geen werkzaamheden maar een probleem. Maar goed, het staat ergens... Alleen spijtig dat er geen datum bijstaat en een ETA.
crazydavid Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Dit is een spijtige zaak. Vraag mij dan wel af waarom het probleem enkele bij tvvlaanderen is en niet bij de kabel. Als alles zo blijft lopen zullen toch klanten gaan verliezen denk ik. dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
egypt Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Klantenservice > Werkzaamheden Storing VT4/VIJFtv. Een storing op de lijn die het signaal van onze zenders doorstuurt, veroorzaakt momenteel een stilstaand beeld op de zenders VT4 en VIJFtv. Onze technische dienst is druk bezig om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor dit ongemak.
adupont Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Origineel bericht van: voodoodoll Ach, ze zetten gewoon VT4 en VijfTV stil zodat de beeldkwaliteit op de andere zenders beter is! Da's service... Schitterend gevonden! De eerste melding in dit topic werd rond 15u gedaan. Momenteel is het 20u15 en geen beeld... zou toch niet mogen?
Gast mamije Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 niks dus nieuwe afleveringen van 'castle' en 'the mentalist'
Mic Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Wat een bende amateurs. Heb ik daarvoor de kabel opgezegd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen