Mic Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Volgens de helpdesk ging het probleem vandaag opgelost zijn, maar blijkbaar is hun vandaag niet dezelfde als de mijne.
adupont Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Er is alvast terug beeld... welliswaar ingezoomd. Citaat: Kan natuurlijk niet de schuld van TVV zijn.. Kurt Pauwels zat namelijk bij één in Volt Heb toch even de moeite gedaan om te kijken omdat Pauwels aangekondigd werd, maar uiteindelijk werd het een afvaardiging van de technisch directeur. Veel soeps had het gesprek niet. TVV berust zich in de Europese richtlijn op vrijheid van tv kijken - de schepen van Diest wil enkele regels invoeren, maar spreekt niet van een volledig verbod.
Gene 1225 Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Origineel bericht van: Mic Volgens de helpdesk ging het probleem vandaag opgelost zijn, maar blijkbaar is hun vandaag niet dezelfde als de mijne. Kan best zijn : wacht maar op de omschakeling naar winteruur : ligt bij hun ook anders dan bij de meeste van ons . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Brambo's Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Origineel bericht van: adupont Er is alvast terug beeld... welliswaar ingezoomd. Weet er iemand of de problemen met VT4 & VijfTV reeds zijn opgelost? Gisteravond was het beeld nog steeds niet OK (ingezoomd met slechte kwaliteit). Zo niet, bel ik straks nog even naar de klantendienst want zo wil ik geen films volgen op die zender(s). - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Gast patje7of9 Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Zo te zien is het probleem opgelost op VT4 en vijfTV.
paro Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 pfff gelukkig is het opgelost ik wou al een grotere tv gaan kopen waar het beeld wel inpast...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen