clemens2 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Ik zou graag outlook 2007 willen verwijderen van mijn asus notebook met besturingssysteen vista premium. Als dit niet mogelijk is (ergens gehoord)dan graag op non active zodat ik een ander mail programma kan gebruiken. Ik gebruik mozilla al maar als ik iets op internet als bijlage via mail wilt versturen komt steeds outlook te voor schijn, en deze kan ik niet gebruiken omdat hij om een wachtwoord vraagd die ik niet heb. En dat ondanks dat ik alles netjes heb gekocht. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
winwiz Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 configuratiescherm -> programma's -> ff zoeken (misschien zit hij in het office pakket?) en dan verwijderen of aanpassen Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
clemens2 Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Nee daar kon ik hem niet vinden, wel bij xp maar bij vista gaat dit geloof ik niet. Het office pakket wel maar dan niet outlook als onderdeel hiervan. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
winwiz Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 heb je het office pakket erop staan dan: in programmas office pakket opzoeken Wijzigen kiezen Installatie wizzard van office komt te voorschijn funkties toevoegen en verwijderen kiezen Outlook kiezen -> rechtermuisknop -> niet beschikbaar Doorgaan kiezen Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen