Ga naar inhoud


F*ck mijn leven Citaten


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Enkele citaten van F*ck mijn leven

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag had ik een sollicitatie gesprek. Ik heb een nervousiteits tik dat ik met mijn voet tegen de tafelpoot aan wrijf.

 

Toen het gesprek was afgelopen zag ik dat ik met mijn voet tegen het been van de intervieuwer aan had lopen wrijven.

 

F*ck mijn leven.

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag werd ik wakker met een enorme kater. Ik kon mijn autosleutels niet vinden dus liep ik naar buiten om te kijken of ik ze misschien in het contact van de auto had laten zitten.

 

Toen ik terugliep, op mijn blote voeten en zonder auto sleutels, naar mijn appartement merkte ik dat ik mezelf had buitengesloten.

 

F*ck mijn leven.

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag vertelde mijn oudere broer dat ongeacht hoe hard je op automatisch opende glijdeuren afrent zij altijd op tijd opengaan.

 

Ik ben vervolgens op een paar afgerend. Dit is dus niet waar.

 

F*ck mijn leven.

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag na een maand van plannen begon ik mijn vriend, waarmee ik al bijna 3 jaar een relatie heb, te plagen dat ik geweldige plannen had gemaakt voor ons 3-jarig jubileum. Omdat het geheim was liet ik hem raden naar mijn gemaakte plannen.

 

Hij zei: 'Zolang het maar niet een spa dag is. Daar heb ik een hekel aan en ga ik dus echt NOOIT doen.'

 

De verassing is een Spa dag, waar ik al voor betaald heb.

 

F*ck mijn leven.

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag ontving ik mijn paspoort per post. Zij hadden mijn geboortedag verkeerd ingevuld. Ik heb toen mijn geboortecertificaat opgehaald bij het gemeente huis.

 

Blijkt dat mijn ouders al 16 jaar lang mijn verjaardag op de verkeerde dag vieren.

 

F*ck mijn leven.

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag zat ik in de klas en viel ik in slaap gedurende de les. Ik had een trainingsbroek aan en een erectie. Mijn lerares liep naar mij toen en greep me vol bij mijn penis.

 

Ze dacht dat het een mobieltje was.

 

F*ck mijn leven.

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag hoorde ik mijn zus mastruberen in haar kamer. Ik ben toen maar met de hond gaan wandelen om uit het huis te zijn. Toen ik terug kwam kwam zij net uit haar kamer gelopen.

 

Ze had mijn electrische tandenborstel in haar hand.

 

F*ck mijn leven.

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag riep mijn baas mij in zijn kantoor om een een website te laten zien van een potentiele klant. Toen hij 'Virginia' (staat in Amerika) begon in te typen verschenen zijn recente zoek opdrachten in google met boven aan 'Virgin Boy Assholes'. Morgen moet ik met mijn baas mee op zakenreis.

 

Ik ben net 19.

 

F*ck mijn leven.

 

Citaat:
Citaat:

Vandaag merkte ik dat mijn dochter rarew geluiden aan het maken was welke enigzins leken op de geluiden wie mijn vrouw maakt gedurende sex. Toen ik haar vroeg wat ze aan het doen was zei ze: 'Ik doe alsof ik mama ben zoals mama gisteravond aan het doen was.'

 

Gisteravond was ik nog op zakenreis.

 

F*ck mijn leven.

 

(Gejat van BigFellow's draadje - verveelde me.)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


uh ik denk dat de vertaling NU nog slechter is dan het origineel

en dat was al beneden N.A.P.

 

waar Bigfoot niet aan schuld is en/of er rekenschap over hoeft geven

maar zijn verzameling "grappige" FML citaten zijn een poging tot vertalen niet waard

 

FML is "de meest gore slang" (slang is gelijk aan straattaal / uit de goot) van grote groepen engelstalig sprekenden die geen alternatief kennen, zich trachten te integreren en ermee opgegroeid zijn als "stopwoord" binnen de povere omstandigheden van die grote groepen

 

"we" hebben die groepen geen kansen gegeven en opvoeding geboden.

"ze" denken dat het een cultuur is

 

je mag lachen of janken... de standaard die als middelmaat in een publiek forum wordt gebruikt zij het citaten in origenele context zij het vertaalde citaten hebben geen enkel bestaansrecht in een ieder welke "cultuur"

 

doei

 

 

 

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
uh ik denk dat de vertaling NU nog slechter is dan het origineel
en dat was al beneden N.A.P.

waar Bigfoot niet aan schuld is en/of er rekenschap over hoeft geven
maar zijn verzameling "grappige" FML citaten zijn een poging tot vertalen niet waard

FML is "de meest gore slang" (slang is gelijk aan straattaal / uit de goot) van grote groepen engelstalig sprekenden die geen alternatief kennen, zich trachten te integreren en ermee opgegroeid zijn als "stopwoord" binnen de povere omstandigheden van die grote groepen

"we" hebben die groepen geen kansen gegeven en opvoeding geboden.
"ze" denken dat het een cultuur is

je mag lachen of janken... de standaard die als middelmaat in een publiek forum wordt gebruikt zij het citaten in origenele context zij het vertaalde citaten hebben geen enkel bestaansrecht in een ieder welke "cultuur"

doei



Wat is dit nu weer voor een uiterst vreemde reactie? confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, laat ik mij dan maar bij Tonski aansluiten, over smaak valt niet te twisten maar ik persoonlijk kan ook totaal niet lachen om die FML uitspraken, ik was bij het Engels al snel afgehaakt, de vertaling maakt het niet beter.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: Marco275

Wat is dit nu weer voor een uiterst vreemde reactie? confused

Tonski bedoelde dat het totaal niet grappig is/was
Joh!

Origineel bericht van: Neptunus
Nou ja, laat ik mij dan maar bij Tonski aansluiten, over smaak valt niet te twisten maar ik persoonlijk kan ook totaal niet lachen om die FML uitspraken, ik was bij het Engels al snel afgehaakt, de vertaling maakt het niet beter.
Kijk er dan naar, lach er niet om en klik verder. Ik snap niet dat sommige mensen iedere post af moeten kraken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: Marco275

Wat is dit nu weer voor een uiterst vreemde reactie? confused

Tonski bedoelde dat het totaal niet grappig is/was
Joh!

Origineel bericht van: Neptunus
Nou ja, laat ik mij dan maar bij Tonski aansluiten, over smaak valt niet te twisten maar ik persoonlijk kan ook totaal niet lachen om die FML uitspraken, ik was bij het Engels al snel afgehaakt, de vertaling maakt het niet beter.
Kijk er dan naar, lach er niet om en klik verder. Ik snap niet dat sommige mensen iedere post af moeten kraken.



Ik reageerde niet op het eerste bericht maar op de kritiek op Tonski, eerlijk gezegd had ik verwacht dat er veel meer sat4allers zouden reageren met de mededeling dat ze er niet om kunnen lachen.

Conclusie: het ligt aan mij en het bericht is wél leuk!!! :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...