Funfreak Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Mijn Philips CD930 geeft een veel te laag uitgangssignaal. Ik moet de versterker bijna helemaal opendraaien om een beetje geluid te hebben. Met een andere cd-speler is het geluid op dezelfde ingang van de versterker wél goed. Hoe kan ik dit verbeteren, waar zit het probleem? Alle hulp is welkom.
Funfreak Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Ik wil de mijne graag repareren. Er komt geluid uit, maar veel te weinig. Lijkt mij op een kleinigheid, of zou het toch de laser zijn?
iemand Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Heb je'm al eens open gemaakt ? Zou een los contact kunnen zijn, of een opgeblazen versterker v/d line-out. gr. Erik
columbo Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 volg het signaal met een kristal oortelefoon{ hoog ohmig},heeft niks met de laser te maken.als het niet lukt,dan maar in de vuilbak.ps. ok heb hier nog een Philips cd 614 silver staan 100% ok met afst.bed.
Funfreak Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Geplaatst: 24 september 2009 Is het geen bekend probleem waar een (simpele) oplossing voor is? Misschien dat Steve hier een oplossing voor heeft?
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Citaat: Ik moet de versterker bijna helemaal opendraaien om een beetje geluid te hebben. Kan het zijn dat de volumeregelaar van de CD speler misschien bijna dicht staat?
Funfreak Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Geplaatst: 25 september 2009 Dank voor de gouden tip: "Kan het zijn dat de volumeregelaar van de CD speler misschien bijna dicht staat". Ik gebruik nooit de afstandsbediening die bij de cd-speler hoort, maar de systeem afstandsbediening. Hoe de volume zo laag is gekomen, is mij een raadsel. Ook als de stroom eraf is, houdt het apparaat de instellingen vast. Alles werkt weer goed nu. Nogmaals dank.
columbo Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Dat is normaal één van de dingen waar je normaal zelf het het eerst naar kijkt alvorens een monteur te raadplegen,Simpel toch?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen