Ga naar inhoud


windows vista home premium, Office 2000 installeren


Checkin

Aanbevolen berichten

Ik loop tegen het volgende probleem aan met Windows Vista Home premium, ik wil namelijk Office 2000 Prof installeren, dit gaat goed, krijg geen fout meldingen, exel, powerpoint, en outlook werken goed, echter Word wil niet opstarten, reageerd niet is de melding.

Gehele installatie ongedaan gemaakt, en opnieuw geinstaleerd echter zelfde probleem blijft bestaan.

 

Ligt dit aan Vista ?, want met Xp nooit problemen gehad.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oké, Das duidelijk, dan blijft er weinig over om Office 2007 te nemen, maar ....

Office 2007 is voor studenten etc in de aanbieding voor 99 Euries, echter zit daar geen outlook in.

 

Zou het een optie zijn om van Office 2000 de Outlook alleen te gebruiken, en daarnaast Office 2007 ? of is dat wachten op conflicten ?

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eens binnen vmware de boel testen?

Ik voor mij gebruik geen outlook maar thunderbird portable. Erg handig als je windows opnieuw installeerd. Zorg gewoon dat op een andere partitie thunderbird portable staat.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou dat hele office van microsoft vergeten

veel te duur en de nieuwe ook te veel psuedo apple look alike

en gratis Openoffice van sun erop installeren.

 

is er voor nederlandse mensen en met nederlandstalige dictionair / spellingcontrole

 

is powerpoint access excel word gelijkwaardig en ook nieuwste microsoft bestandsformaten openen gewoon.

 

ciao

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik zelf office 2007 onder xp (ook gedraaid onder windows 7 prof. ) . Niets mis mee. Werkt gewoon goed en handig. Soms wel even zoeken naar een functie aangezien ik jaren office 2003 gebruikte. Enige dat ik echt niet gebruik is outlook. Hoe exporteer je visitekaartje en je email als je eens een image terug zet?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Gebruik zelf office 2007 onder xp (ook gedraaid onder windows 7 prof. ) . Niets mis mee. Werkt gewoon goed en handig. Soms wel even zoeken naar een functie aangezien ik jaren office 2003 gebruikte. Enige dat ik echt niet gebruik is outlook. Hoe exporteer je visitekaartje en je email als je eens een image terug zet?


Ga maar eens op zoek naar outlook.pst... (zal wel grote file zijn) Hierin staat al je mail, contactpersonen....)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...