Ga naar inhoud


Felicitaties aan CD


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Bij deze wil ik CD van harte feliciteren met het feit dat de huidige EPG-problemen exact 2 weken oud zijn.

Het is voorwaar een prestatie om een probleem waar zoveel klanten last van hebben zo lang vol te houden. Waarschijnlijk lukt hen dit door de problemen gewoon te ontkennen, wat zij dan ook elke keer trouw doen.

 

Dit is vast de manier waarop CD in het kader van hun nieuwe beleid openheid en transparantie wil betrachten: gaat zo door, het beleid werkt. Problemen? Wat voor problemen? Zijn er problemen dan? Nou, bij ons niet hoor, alles werkt goed!

 

Het geeft echt een goed gevoel sponsor van zo'n bedrijf te zijn.

 

Nogmaals: van harte gefeliciteerd, gaat zo door en gij zult klanten werven en behouden confused

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb wel problemen met - inderdaad - een Inverto IDL 7000. Een ontvanger waarvan CDS destijds zelf op de website aangaf dat deze MediaHighWay EPG ondersteunde. Nooit is daarbij melding gemaakt van emulatie, dus dat argument (wat soms wel eens wordt aangevoerd om het probleem te bagatelliseren) telt voor mij als onwetende consument niet.

 

Na twee weken onafgebroken problemen, en de facto nul support van CDS op dit vlak is de reactie van Invertist in mijn ogen zeker niet overdreven. Het wordt gewoon tijd dat CDS in actie komt en misschien moet de toonzetting daarvoor van onze kant gewoon iets anders (lees: sarcastischer) worden........

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Wat een overdreven reactie zeg mad
En volgens mij heb je zelfs geen gecertificeerde CD ontvanger of het zou je inverto moeten zijn, dus waar praat je over?

Jawel: 3 gecertificeerde ontvangers (zie mijn onderschrift).
En tsjaaa, meningen kunnen verschillen, maar ik vind mijn reactie eerder onderkoeld dan overdreven.

Origineel bericht van: HD_freak
Ik heb ook géén problemen op mijn Kathrein UFS-922

Tsjaaa, wat moet ik daar nu op zeggen? Blijkbaar ondersteunt jouw ontvanger de Media High Way EPG van CD niet, en dan heb je dus idd geen probleem als deze niet goed wordt uitgezonden :D
Het doet in ieder geval niets af aan het feit dat er met de MediaHighWay al twee weken problemen zijn. E wel op alle ontvangers die de MHW ondersteunen, geemuleerd of gelicenceerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Wat een overdreven reactie zeg mad
En volgens mij heb je zelfs geen gecertificeerde CD ontvanger of het zou je inverto moeten zijn, dus waar praat je over frown

dus jij hebt momenteel wel een volledige MHW EPG op je CDS goedgekeurde ontvanger?

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

tja, wat moet je hier nu nog van zeggen.

 

Op zich best knap om al 2 weken lang aan te kloten en net te doen alsof er niets aan de hand is.

 

Misschien eens met de pet rond en een taartje brengen bij Canal Digitaal om ze te feliciteren met dit heugelijke feit?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiz
tja, wat moet je hier nu nog van zeggen.

Op zich best knap om al 2 weken lang aan te kloten en net te doen alsof er niets aan de hand is.

Misschien eens met de pet rond en een taartje brengen bij Canal Digitaal om ze te feliciteren met dit heugelijke feit?


Als je er zo veel problemen mee hebt zou ik CD vragen om een gratis abo op een TV-gids :D

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HD_freak
Als je er zo veel problemen mee hebt zou ik CD vragen om een gratis abo op een TV-gids :D

beetje onzin, de EPG is handig wanneer je een PVR ontvanger hebt en opnames wilt programmeren. Dat is niet vergelijkbaar met een TV gids.
Persoonlijk snap ik best dat CDS een probleem met de EPG kan hebben maar wat mij wel stoort is dat CDS het probleem niet erkent. Iedereeen met een Media Highway EPG ontvanger kan zien dat de data momenteel niet goed overkomt en dan is het belachelijk dat CDS doet alsof er niets aan de hand is.
Wat bovendien niet in het voordeel van CDS is, is dat ze zelf een afwijkende EPG standaard verzinnen en deze eigen ontwikkeling daarna niet goed ondersteunen.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
D'r is wel meer dan alleen EPG om naar te kijken hoor.

De EPG is ook niet om naar te kijken, maar om te weten waar je naar moet kijken! Zonder dat is TV-kijken/opnemen wel heel erg moeilijk (net zo moeilijk als vroeger).

Origineel bericht van: HD_freak
Als je er zo veel problemen mee hebt zou ik CD vragen om een gratis abo op een TV-gids :D

En weer terug naar een papieren gids? En met het handje alles doornemen/overtypen shocked ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bart

Wat bovendien niet in het voordeel van CDS is, is dat ze zelf een afwijkende EPG standaard verzinnen en deze eigen ontwikkeling daarna niet goed ondersteunen.


Daar sla je de spijker op z'n kop. Waarom CD niet de EPG standaard hanteerd die bijv. onze oosterburen hebben is me nog steeds niet duidelijk.
Zal wel weer iets typisch nederlands zijn; zoals bij de HSL; die rijdt nog immer niet omdat "wij" zo nodig een "eigen" beveiligingssysteem moesten ontwerpen... voldoet die van bijv. de TGV in frankrijk niet? Dacht het wel, al sinds 1981 rijden ze op topsnelheid. crazy

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
En weer terug naar een papieren gids? En met het handje alles doornemen/overtypen shocked ?


Tsja, herinner me nog die Blaupunkt video recorders met een barcode leespen om te programmeren uit de gids, dat werkte best mooi. smirk

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Bart

dus jij hebt momenteel wel een volledige MHW EPG op je CDS goedgekeurde ontvanger?

met allerlei beperkingen van CD whistle

Je bedoelt eigenlijk "disfunctionaliteiten"? smirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...