Ga naar inhoud


Felicitaties aan CD


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: satcat
Origineel bericht van: Amager95
Deze nieuwsrubrieken waren veel excplicitieter in hun meningsuitingen, en waar ze voorstonden (doelgroep van de omroep).
De felheid van overtuigen van jouw visie, was belangrijk.

Dit is wat jij mist, maar de meeste mensen zitten niet meer zo te wachten op ....

-Er een groep mensen is die bij het uitspreken van "goede avond" al beginnen te mekkeren dat dat veel te links is.

(On-topic: Gefeliciteerd CD dat jullie dit allemaal mogen uitzenden. Nu nog een EPG zodat de mensen ook nog weten wanneer. laugh )


Ja klopt dat mis ik op de Nederlandse televisie. NOS Panoramiek bij voorbeeld. Ik wil wat meer weten dan het snelle allerdaagse hijgerige nieuws, wat geen nieuws is.
Zaken over de ruimtevaart zien we tegenwoordig niets meer van, om als voorbeeld te noemen.

Maar ook nieuws in Europa, wat niet ligt in Engeland, Vlaanderen, Frankrijk, Italie en Spanje komt niet meer aanbod. Of het moet niet meer anders kunnen.
De vele slachtoffers van de tzunamiramp in 2004 waarbij zo'n 2.500 Zweden om het leven kwamen, kwam amper in de belangstelling in het journaal. De enorme storm in Zweden een paar jaar geleden, waarbij hele bossen zijn omgewaaid. Kwam ook niet eens in het journaal terecht of een andere actualiteitrubriek.
Beide zaken hadden een grote impact op de Zweden. Net zoals het nog steeds niet opgeloste moord op Olaf Palme speelt nog bij de Zweden.

Er was een tijd dat er bij Nederlandse actualiteitenrubrieken wel belangstelling en interesse voor dergelijken onderwerpen hadden. Dit is totaal weggevaagd.

Van de Publieke Omroep verwacht ik dat zij alle Nederlanders vertegenwoordigen. Dan kan ik wel zeggen dat ze een groep mensen in het land tegenwoordig aan het vergeten zijn.
Voor het luchtige nieuws kan je wel terecht bij SBS of RTL4. Maar de PO heeft een andere opdracht en dat is ook het verzorgen van programma's voor iedereen. Dat doen ze nu onvoldoende. Henk Hagoort van de PO is trouwens ook niet tevreden over de kwaliteit en profilering van de 3 actualiteitenrubrieken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een enorme hoeveelheid plaatsvervangende schaamte constateer ik dat we vandaag week 6 van het EPG-loze tijdperk ingaan. het is toch niet te geloven?

 

De harde schijven van mijn PVR's zijn nog nooit zo leeg geweest: TV kijken is er bijna niet meer bij. Nog even en ik ben daar zo aan gewend, dat heel CD de deur uit kan!

 

Zelfs in het VHS-tijdperk ging alles handiger dan nu: toen had je zo'n code (ik weet niet eens meer hoe het heet(te?)), waarmee je in één keer alle opname gegevens invoerde. Helaas, dankzij CD zijn we weer in de elektronische middeleeuwen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Met een enorme hoeveelheid plaatsvervangende schaamte constateer ik dat we vandaag week 6 van het EPG-loze tijdperk ingaan. het is toch niet te geloven?


Loop je je nu te vervelen of ga je voortaan elke week melden hoe lang het duurt.?

Citaat:
De harde schijven van mijn PVR's zijn nog nooit zo leeg geweest: TV kijken is er bijna niet meer bij.


Gaat je harde schijf langer mee en je bespaart een hoop energie.!

Citaat:
Zelfs in het VHS-tijdperk ging alles handiger dan nu: toen had je zo'n code (ik weet niet eens meer hoe het heet(te?)),


Dat heet Showview en daarbij had je een programmablad van een omroep nodig om de code te lezen en in te voeren..

En met zo'n zelfde blad kan je nu ook je Inverta Programmeren....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Dat heet Showview en daarbij had je een programmablad van een omroep om de code te lezen en in te voeren..

En met zo'n zelfde blad kan je nu ook je Inverta Programmeren....

Maar met Showview ging het een stuk makkelijker dan nu zonder EPG! Dat bedoel ik met "Elektronische Middeleeuwen".

Origineel bericht van: Gerard 76
Dreambox....met EPG plugin
en al je problemen zijn voorbij.

Toch niet: het is vanwege de noodzaak tot een internet verbinding is dat niet echt een oplossing voor mobiel gebruik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
De 8000 heeft WiFi aan boord

en heeft dus nog steeds een internetverbinding nodig (die mobiel vaak niet aanwezig is).
Ik begrijp best dat je met een DM in een thuissituatie een prima oplossing hebt voor Het Grote Probleem dat CD maar niet wil oplossen. Maar nogmaals: je hebt er dus wel twee infrastructuren voor nodig i.p.v. eentje, en die moeten maar beschikbaar zijn.
Origineel bericht van: DeBeek
Mobiel gebruik?

Ja: niet iedereen zit thuis op de bank TV te kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

@invertist: ik ben het met je eens dat CD toch wel heel ernstige stken laat vallen en het gewoon stil houden van de problemen en er niets aan doen steekt hier nog wel het meest. Die ene knop op de ab heeft dus nu gewoon geen functie meer en dat is wel heel erg spijtig te noemen. Ik wil gewoon op die ene knop kunnen duwen en zien wat er vanavond te zien is op de verschillende zenders!!!! Dus niet zeiken met: er zijn verschillende andere alternatieven, of je kijkt maar niet ofzo... Daar hebben we dus echt niets aan, het wordt tijd dat dit eens opgelost wordt, dus waar zit dat hoofdkantoor van CD? Dan doen we het zelf wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver
.....het wordt tijd dat dit eens opgelost wordt, dus waar zit dat hoofdkantoor van CD? Dan doen we het zelf wel....

Zullen we samen even langs gaan om de boel te verbouwen cool ?
Met alle opgekropte woede van de afgelopen weken zal dat best gaan lukken.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver
Komt wel goed... cool



Dacht het niet! Althans voorlopig niet want het is járen niet goed dus het zou wel heel toevallig zijn als nu ineens het probleem wordt opgelost. Ze jagen iedereen naar de linux bakken want daar is het probleem niet alleen opgelost, maar heeft het probleem geleid tot een optimale situatie: automatisch ophalen van 7 dagen epg.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...