Ga naar inhoud


Felicitaties aan CD


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

vanuit mijn persoonlijke situatie is de service van CDS perfect. Ik stuur de 23e via hun website een klacht over de EPG info en een dag later is het probleem opgelost. Kortom adequate aktie en prima service van CDS :D

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Problemen zijn op dit moment nog steeds niet opgelost. Op NET5 alleen now/next, TV Oost geen epg, TV Noord geen epg, Omrop Fryslan geen epg, TV NH, Omroep Zeeland en TV Rijnmond alleen now/next. Dus over welke service hebben we het hier????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels gaan we het derde weekeinde in met een onvolledige EPG: NET5 en een zestal regionale zenders moeten het nog steeds doen met uitsluitend Now/Next.

Het wordt knapper en knapper.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Als je zoals ik afhankelijk ben van een autotimer plugin moet je wel een goede EPG hebben, aangezien CDS mij niet die zekerheid kan geven werk ik uitsluitend nog met externe informatie.

Moet je ook maar geen dreambox nemen wink:D


Hallo Sjaak, (hij doet het nog steeds hoor! wink )

Volgens mij zijn de CDS EPG problemen niet specifiek Dreambox gerelateerd, ook zijn ze niet nieuw, ik had er toen ik de Topfield 5000 PVR gebruikte ook regelmatig last van.

Ik neem ontzettend veel op, zet het liefst timers voor een hele week en nog liever met een autotimer want dan vergeet je niets.

Dan is het vervelend dat de EPG niet betrouwbaar is. Bovendien komt het erg denigrerend over als CDS vervolgens zegt dat er niets aan de hand is of het probleem kleiner maakt. En steeds maar weer verschuilen achter die gecertificeerde ontvanger. Ik zou zeggen los het jarenlange probleem nu eens goed op en stel een grote groep gebruikers die geen gecertificeerde ontvanger willen gebruiken tevreden. Dan doe je aan klantenbehoud, niet onbelangrijk want de groep is al niet zo groot.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomaar even een gesprekje op de werkvloer van CD: Zegt de ene kluns tegen de andere kluns: zeg heb je dat gehoord van die klanten die denken dat wij een probleem hebben?? - Klanten, klanten? We zijn hier toch voor onszelf bezig, klanten wat zijn dat? - Dat zijn die vervelende muggen waar we liever niets mee te maken willen hebben! - O, zijn dat klanten? Geef die mepper eens even aan, dan kan ik ze wegjagen en hebben we voorlopig weer rust...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Volgens mij zijn de CDS EPG problemen niet specifiek Dreambox gerelateerd, ook zijn ze niet nieuw......

De problemen zijn helemaal niet ontvanger gerelateerd: wat niet wordt uitgezonden kan ook niet worden ontvangen, met welke ontvanger dan ook!
De problemen liggen (voor de zoveelste keer) volledig aan het niet kunnen onderkennen van problemen door CD en het daardoor dus ook niet kunnen (en blijkbaar zelfs niet willen) oplossen.
Maar zolang men daar de struisvogelmethode hanteert (problemen? Waar dan? Hier niet hoor, alles OK!) zal het nooit wat worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver
Problemen zijn op dit moment nog steeds niet opgelost. Op NET5 alleen now/next, TV Oost geen epg, TV Noord geen epg, Omrop Fryslan geen epg, TV NH, Omroep Zeeland en TV Rijnmond alleen now/next. Dus over welke service hebben we het hier????

mijn bericht was cynisch bedoeld.... smile

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Daar voor moet je niet bij CD zeiken maar bij de desbetereffende omroepen,die hebben daar blijkbaar geen geld voor.

Nee, was het maar waar, dan was er nog hoop. Het ligt echt aan enkele wederom verkeerde instellingen in de EPG-server van CD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Daar voor moet je niet bij CD zeiken maar bij de desbetereffende omroepen,die hebben daar blijkbaar geen geld voor.


dat die geen geld hebben, komt vervolgens weer door de politiek.

vergeten dat de vorige staatssecretaris volledig bezig was aan het ontmantelen van de publieke omroep, zoals het opheffen van de NPS?
Tevens een publieke omroep waarbij geen amusement meer mocht worden op uitgezonden? Zelfs wist deze staatssecretaris niet eens wat zij onder amusument moest verstaan wat wel en wat niet op de publieke omroep mocht komen.
Deze mevrouw heeft er wel voorgezorgd dat er nog meer werd bezuinigd op de publieke omroep dan daarvoor.

Dus misschien is het beter om de schuld voor de situatie van de publieke omroep neer te leggen waar die hoort te liggen bij de uitvoerende en wetgevende macht, of te wel de minister en de Tweede Kamer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho stop huu... het gaat hier toch echt om een probleem van CANALDIGITAAL en daar kunnen de omroepen toch echt niets aan doen. Klagen over de epg bij de omroepen heeft echt geen zin, het is en blijft CD wat de zaken niet voor elkaar heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, het is hartverwarmend om te lezen dat CD al een even groot zootje is als TVV. We begonnen in Vlaanderen al te denken dat we hier stiefmoederlijk werden behandeld. Maar blijkbaar is minachting voor de klanten de bedrijfspolitiek en een grensoverschrijdend verschijnsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...