Ga naar inhoud


Felicitaties aan CD


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Pedro Newbie

Vandaag, na 3 dagen gewacht te hebben, antwoord gekregen op mijn vraag over de EPG:

 

Origineel bericht van: Klantenserverice CD
Bij deze bedanken wij u voor uw verzonden E-Mail.

 

Het klopt dat de EPG nog niet naar behoren werkt. Wij zijn momenteel bezig met een softwarematige oplossing voor dit probleem. Wij willen u dan ook adviseren om onze nieuwsbrief in de gaten te houden.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Kortom weer een weinig tot nietszeggend antwoord, hoe verrassend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie

Kortom weer een weinig tot nietszeggend antwoord, hoe verrassend.

Nou: ik vind dit toch wel een hele vooruitgang: na wekenlang ontkennen dat er een probleem is, wordt dat nu in ieder geval toegegeven! En dat zou de eerste stap kunnen zijn op weg naar verbetering (zij hij tegen beter weten in :D ).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Vandaag, na 3 dagen gewacht te hebben, antwoord gekregen op mijn vraag over de EPG:

Origineel bericht van: Klantenserverice CD
Bij deze bedanken wij u voor uw verzonden E-Mail.

Het klopt dat de EPG nog niet naar behoren werkt. Wij zijn momenteel bezig met een softwarematige oplossing voor dit probleem. Wij willen u dan ook adviseren om onze nieuwsbrief in de gaten te houden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service


Kortom weer een weinig tot nietszeggend antwoord, hoe verrassend.


Ik krijg zojuist een nog nietszeggender mailtje op mijn klacht dat de EPG al twee weken niet naar behoren werkt:

"Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u het volgende.

Er is inderdaad een storing geweest aangaande de ontvangst van EPG.
Mocht de storing zich nog steeds voordoen kunt u een harde reset uitvoeren met uw decoder of hiervoor de smartcard laten her-activeren"


Vooral dit laatste slaat werkelijk nergens op. Een storing aan CDS kant moet ik oplossen door een reset of heractivatie?

Of men heeft het probleem werkelijk totaal niet begrepen, en/of men stuurt gewoon een standaard mail terug die nergens op slaat.

Als klant ben je hier totaal niet mee geholpen. Wat een ongeloofelijke prutsers zijn het in dit opzicht toch ook!

With friends like this, who needs enemies....

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lord Humungus
Of men heeft het probleem werkelijk totaal niet begrepen, en/of men stuurt gewoon een standaard mail terug die nergens op slaat.


Wat dacht je zelf??
Als bedrijven en dan bedoel ik alle bedrijven alle mails gingen beantwoorden kan gelijk het abogeld verdubbeld worden. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver
Ho stop huu... het gaat hier toch echt om een probleem van CANALDIGITAAL en daar kunnen de omroepen toch echt niets aan doen. Klagen over de epg bij de omroepen heeft echt geen zin, het is en blijft CD wat de zaken niet voor elkaar heeft...


Maar de NPO zou het nooit en te nimmer mogen toelaten dat dit alles gebeurt met haar zenders! De NPO moet gewoon het contract opzeggen met CDS vanwege de wanprestratie.

Waarom is er trouwens ook geen EPG bij de radiozenders? De Duitsers doen het wel...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95

Waarom is er trouwens ook geen EPG bij de radiozenders? De Duitsers doen het wel...

..en betalen daarvoor ook een hoop belasting! frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: Eduard07

..en betalen daarvoor ook een hoop belasting! frown

...in Nederland ook!


In Nederland betalen we inderdaad veel belasting... de vraag is echter hoeveel hiervan voor de omroepbijdrage gebruikt wordt.

In duitsland is het nog steeds een aparte belasting
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
In Nederland betalen we inderdaad veel belasting... de vraag is echter hoeveel hiervan voor de omroepbijdrage gebruikt wordt.

In duitsland is het nog steeds een aparte belasting

beetje onzin vergelijking aangezien in Duitsland nog steeds het merendeel van de zenders FTA is.
In NL is ongeveer 190 euro (1,1% van schijf 1) van de loonbelasting direct bedoeld als compensatie voor het afschaffen van het "kijk- en luistergeld". Daarnaast zit in NL op de satelliet het merendeel van de zenders achter de CDS codering en daarvoor betaal je ook abonnement en opstartkosten.
Los van de kosten is mijn mening dat wanneer je als CDS medewerker wekelijk betrokken bent bij het produkt dat je levert de problemen met EPG (en straks met einde zomertijd) niet zo lang mogen duren.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bart
Daarnaast zit in NL op de satelliet het merendeel van de zenders achter de CDS codering en daarvoor betaal je ook abonnement en opstartkosten.

Als je het hebt over de NPO: nee, die zijn FTV en daarvoor ontvangt CD dus geen abonnementsbijdragen (die worden door de NPO zelf gedragen).

Origineel bericht van: Bart
Los van de kosten is mijn mening dat wanneer je als CDS medewerker wekelijk betrokken bent bij het product dat je levert, de problemen met EPG (en straks met einde zomertijd) niet zo lang mogen duren.

Helemaal mee eens!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...