Ga naar inhoud


Felicitaties aan CD


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: Stepdriver
Ho stop huu... het gaat hier toch echt om een probleem van CANALDIGITAAL en daar kunnen de omroepen toch echt niets aan doen. Klagen over de epg bij de omroepen heeft echt geen zin, het is en blijft CD wat de zaken niet voor elkaar heeft...


Maar de NPO zou het nooit en te nimmer mogen toelaten dat dit alles gebeurt met haar zenders! De NPO moet gewoon het contract opzeggen met CDS vanwege de wanprestratie.

Waarom is er trouwens ook geen EPG bij de radiozenders? De Duitsers doen het wel...


De Nederlanders doen het ook hoor! Bij digitenne heb je gewoon EPG bij de radiozenders. Het is dus niet zo dat het niet bestaat, alleen CD doet het niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Dessie

De Nederlanders doen het ook hoor! Bij digitenne heb je gewoon EPG bij de radiozenders. Het is dus niet zo dat het niet bestaat, alleen CD doet het niet.

Ja, we hebben het toch ook over (de gebreken van) CD!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Net na de drieweekse verjaardag van de MHW-EPG problemen maakt CD er weer een potje van: nu helemaal geen MHW-EPG meer.

Zouden ze het onversleuteld uitzenden van de NPO en commerciëlen als compensatie daarvoor hebben bedacht? Een slechte ruil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Klantenserverice CD
Bij deze bedanken wij u voor uw verzonden E-Mail.

Het klopt dat de EPG nog niet naar behoren werkt. Wij zijn momenteel bezig met een softwarematige oplossing voor dit probleem. Wij willen u dan ook adviseren om onze nieuwsbrief in de gaten te houden.
..


De nieuwsbrief is ondertussen ontvangen en ja HOERA!!!! geen woord over de EPG problemen mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: satchmo
op een concurrerend forum geeft cd dagelijks updates over het epg issue

Nou, updates: er verschijnt sinds heel kort af en toe een vrijwel onbegrijpelijk lijstje waaruit problemen zijn te destilleren. Maar zie: het weekeinde gaat in, de problemen zijn gelijk weer een stuk groter en geen lijstjes. Bovendien geven die lijstjes absoluut geen inzicht in wat CD er aan doet, als ze dat al doen (nogmaals: ik kreeg op mijn mailtje alleen maar te lezen dat er geen probeem is). En nog steeds wordt op de daartoe bestemde storingspagina op hun website niets vermeld.
Hoe dan ook, met of zonder lijstjes: het is al meer dan drie weken een puinhoop met de EPG. Ze doen zo wel erg hun best mij (en anderen natuurlijk) te drijven naar het kamp van de niet-gecertificeerde ontvangers die wel een EPG op het scherm toveren (die dan ook uit andere bron tapt).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Daar heb je dat weer: als je niet tevreden bent dan zeg je je abo maar op of je stapt maar over naar iets anders, maar er wordt vergeten dat er nog steeds mensen zijn die afhankelijk zijn van de schotel. Ja nog steeds!!! De schotel geeft natuurlijk nog steeds het mooiste plaatje, daarom ga ik niet overstappen op digitenne wat voor mij dan het enige alternatief zou zijn. Let wel; dit is van de laatste twee jaar dat dit een optie is voor mij. De kabel kan hier niet de grond in, want dat vergt hier een investering die niemand wil en kan betalen. Misschien zou televisie via internet nog een redelijke optie zijn, maar dit staat ook nog in de kinderschoenen dus ook geen alternatief. Wat mij betreft en dat zal voor vele anderen gelden: we zitten voorlopig nog wel aan die boevenbende van CD vast om onze Nederlandse zenders te kunnen ontvangen. Die epg is voor mij ook een reden dat CD bij mij in het verdomhoekje zit, want zoiets moet gewoon werken, punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: RVP
Of je complete abbo maar opzeggen, want EPG is voor jou een dusdanig groot probleem dat je zonder die info geen tv kan kijken.

Was het leven maar zo simpel! Dan zou ik het ook wel weten! Hoe moet ik dan zonder CD naar een paar Nederlandse kanalen kijken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: Littlesat
Digitenne, IPTV, de kabel (Ziggo/UPC of andere)?

En als je die niet kunt ontvangen/de beelkwaliteit niet voldoende vindt?
Maar los daarvan: CD moet gewoon leveren wat er is overeengekomen! Daar gaat het hier toch om?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Littlesat
Digitenne, IPTV, de kabel (Ziggo/UPC of andere)?

En als je die niet kunt ontvangen/de beelkwaliteit niet voldoende vindt?


Die 3 kan je prima ontvangen in Den Helder en op Digitenne na is het plaatje prima.

Citaat:

Maar los daarvan: CD moet gewoon leveren wat er is overeengekomen! Daar gaat het hier toch om?


Elke zender heeft bij mij now/next of 1 a 2 dagen EPG.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Elke zender heeft bij mij now/next of 1 a 2 dagen EPG.

hangt van je gebruik af of dat een probleem is. Voor mij is het ontbreken van een volledige EPG in ieder geval een reden om me nu te orienteren op UPC kabel TV.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: RVP
Elke zender heeft bij mij now/next of 1 a 2 dagen EPG.

hangt van je gebruik af of dat een probleem is. Voor mij is het ontbreken van een volledige EPG in ieder geval een reden om me nu te orienteren op UPC kabel TV.

Wel afwachten of je daar een tevreden klant blijft. Je vindt overal wel weer wat anders. (Niet persoonlijk bedoeld, maar een uit eigen ervaring opgedane wijsheid. eek)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...