Ga naar inhoud


Felicitaties aan CD


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Invertist
War voor ontvanger gebruik jij daarvoor?

volgens mij een pli dreambox, een pli dreambox en een pli dreambox :D

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

en dreambox met een andere image kan dit net zo goed, hoor. Met vooral veel dank aan Arnold, Rytec en Milo die een puike 7dagen-EPG in elkaar hebben gebokst voor zowel CDS, TVV als SKY.UK

 

Lang leve mijn dreambox!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: spongebob
....een puike 7dagen-EPG in elkaar hebben gebokst voor zowel CDS, TVV als SKY.UK...

Ja, maak me maar lekker, ik begin al te watertanden.
De volgende ontvangers..........
Link naar reactie
Delen op andere sites

doe jezelf een plezier en koop een DM7025, DM800 of DM8000. Naast een WERKENDE 7dagen-epg, hebben deze nog tal van andere superfeatures.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spongebob
doe jezelf een plezier en koop een DM7025, DM800 of DM8000. Naast een WERKENDE 7dagen-epg, hebben deze nog tal van andere superfeatures.

in mijn geval zou ik in plaats van de topfield te vervangen deze samen met mijn DM800 verkopen eek
Advies kan ik ook niet serieus noemen want genoemde ontvangers kosten 400 tot 1000 euro. Daarvoor kun je (indien mogelijk) beter naar kabel of digitenne switchen en daar dan, in mijn geval van verkoop DM800 en besparing op vervanging van topfield, jaren naar het meest uitgebreide pakket kijken. Enige nadeel is dat je dan ook niet weet of de EPG wel altijd even goed werkt.
Zelf heb ik hobby in satelliet TV maar praktisch gezien is dat wat CDS nu levert op mijn huisadres (waar ook digitenne en UPC leverbaar is) niet meer concurerend.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spongebob
doe jezelf een plezier en koop een DM7025, DM800 of DM8000. Naast een WERKENDE 7dagen-epg, hebben deze nog tal van andere superfeatures.


En die plugin waarmee je de lange epg binnenhaalt wordt met de dag beter!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar komt nog bij dat "goedgekeurde onvanger" en MHW-EPG ondersteuning niets met elkaar te maken hebben: die ondersteuning heeft CD buiten de certificatie-eisen gehouden (waarschijnlijk wisten ze zelf al wel dat toch niemand zich kan houden aan een protocol dat zelf nooit klopt)!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me geregistreerd op "hun" Satellietforum. Daar lezen "webcare" medewerkers van CDS mee en lijkt het probleem nu wel erkend te worden. Wat CDS er precies aan doet is mij onduidelijk aangezien er verwezen wordt naar de "beheerder".

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...