Gast Satter Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Ik ben nu al enkele dagen op zoek naar een nieuwe stevige doos om een sat ontvanger in te versturen. Online vind ik wel iets maar meestal per 50 stuks te bestellen. De XL doos van de post hier in Belgie is te klein. Wie helpt me verder.
Gast wanderer Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 of bij een radio/tv zaak vragen of ze nog een doos van een tuner/dvd-speler oid over hebben...
Eduard07 Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Origineel bericht van: wanderer of bij een radio/tv zaak vragen of ze nog een doos van een tuner/dvd-speler oid over hebben... Zou me wel verbazen. De dozen van demo's gooien ze vaak weg en de accessoires liggen verspreid in het magazijn. Laatst nog meegemaakt, en van die doos die ze nog hadden liggen, waren kabels een gebruiksaanwijzing inmiddels alweer zoek. Inderdaad: supermarkt. ligt ook genoeg opvulpapier. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast wanderer Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 niet geschoten is altijd mis.....was maar een idee...
Eduard07 Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Origineel bericht van: wanderer niet geschoten is altijd mis.....was maar een idee... Geen slechte hoor! Begrijp me niet verkeerd. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast hummiesat Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Heb je geen schoonmoeder? Twee vliegen in 1 klap.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Hij zocht wel een nieuwe doos hoor!
Con Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Postkantoor misschien? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast wanderer Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 volgens mij is hij een belg.....dus belgisch postkantoor?
Johan45 Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Hallo, dit staat er in het eerste bericht. Origineel bericht van: Satter . De XL doos van de post hier in Belgie is te klein. Wie helpt me verder. Vult u rustig aan !!!
Con Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Stappenplan; - zoek een vriend(in) in Nederland - zoek een passende postkantoordoos (letterlijk) in Nederland - vraag aan vriend(in) de lege doos op te sturen (kan niet veel kosten) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast wanderer Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 @johan45 "volgens mij is hij een belg.....dus belgisch postkantoor?", was mijn reactie op de link van Con, deze link verwees naar NL postkantoor, vandaar....
Johan45 Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Ja dat van dat Belgische postkantoor was mij duidelijk. Daarom ook dat ik het citaat van satter nog maar eens plaatste om duidelijk te maken dat dat Belgische postkantoor geen optie is. De dozen daar zijn ,althans volgens TS, te klein. Vult u rustig aan !!!
Ome Merde Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 wat een drukte beetje postkantoor kan het zelf verpakken met isolatietroep erbij in. merDe deze ruimte is te huur
Gast wanderer Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Origineel bericht van: Ome Merde wat een drukte beetje postkantoor kan het zelf verpakken met isolatietroep erbij in. merDe in Friesland....maar in Belgie??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen