Gast Daniielo Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Goedemiddag mensen, Ik heb totaal geen verstand van satelliet schotels, maar heb toch een vraag. Ik zou namelijk heel erg graag Israelische televisie willen ontvangen hier in Nederland. Is dat mogelijk? En als dat mogelijk is, hoe moet ik dan te werk gaan? Alvast bedankt! Daniël
Gast wanderer Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 even gogelen en.... http://www.lyngsat.com/freetv/Israel.html
Gast aart44 Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Origineel bericht van: wanderer even gogelen en....http://www.lyngsat.com/freetv/Israel.html Daar heeft hij weinig aan hij wil ze hier ontvangen niet op de Middle east beam. De enige zender die hier te ontvangen is uit Israel is TIN TV maar die is ook nog eens gecodeerd in Viacces 2.5. De enige oplossing is dan een Slingbox bij familie daar neerzetten maar dan moet je daar een snelle upload hebben en hier een snelle download, hier is de snelle download wel te vinden of je moet achteraf wonen daar weet ik het niet. Wel heb ik een ouder topic over de Slingbox.
Gast Daniielo Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Ten eerste hartstikke bedankt voor de snelle reacties! Wat houdt dat in: 'de Middle east beam'?' Want als ik dat zou kunnen ontvangen, zou ik wel kanalen kunnen ontvangen die ik graag zou willen. TIN TV is gecodeerd zeg je he.. dan moet je neem ik aan betalen..? Slingbox: Heb hier in Nederland een supersnelle verbinding, maar in Israel niet echt geweldig en heb ook niet heel veel zin om dat daar te veranderen naar een snellere.
Tonskidutch Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 zie afbeelding enkel daaro te vangen ciao Compulsion Röyksopp
Gast aart44 Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Origineel bericht van: Daniielo TIN TV is gecodeerd zeg je he.. dan moet je neem ik aan betalen..? Tin TV zit op de Eurobird 9A satelliet op 9.0 oost transponder 11919 V 27500 en is hier uitstekend te ontvangen helaas gecodeerd je zult dus een ontvanger moeten hebben die de viacces codering aan kan en uit Israel een smartkaart. En er zit een mooi pakket op de Amos satelliet maar helaas gericht op Israel en hier niet te ontvangen. Om voor die ene zender een ontvanger met schotel aan te schaffen moet je maar bekijken jammer maar het is niet anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen