Ferr Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Ik heb hier een Arion AF 9300 pvr staan van een klant, maar geen afstandsbediening Nu heb ik de laatste sw er wel ingekregen, maar zenderlijst gaat nogal lastig zonder afstandsbediening.. dus heeft misschien iemand een mooi zenderlijstje voor me? liefst een beetje standaard CD lijstje, want veel meer word er toch niet mee gekeken.. bvd! DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Ferr Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Geplaatst: 28 september 2009 niemand een kanalenlijstje voor me? :x DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Con Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Origineel bericht van: Eddy VL Duitse of CD software? Eddy Vl Op zich knap, na een half uurtje zoeken helemaal niets gevonden. Ook niet op Arionbaord en Bombeek. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ferr Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Geplaatst: 29 september 2009 duitse sw... als het CD was geweest had het met de knopjes nog wel gelukt denk ik... DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen