jacksparrow Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Hi Hoeveel aansluitingen zitten achter op je ontvanger, 1 of 2? Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
jakkoi Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 hi ik heb 2 aansluitingen......zit ook een harddiks in.... ik heb geen hd pakket. ik heb deze box 2ehands gekocht omdat ik zelf altijd een dreambox gebruikte voor skyuk.... ik heb alles ook al doorgebeld naar sky maar staat nu al een tijdje aan zonder resultaat...... ik weet echt niet meer hoe en wat....anders hadden ze mij ook wel verteld dat ik er 2 moet aansluiten en dat heeft diegene mij niet verteld waar ik de kaart van heb..... de box zegt......viewing card is not authorised......
jacksparrow Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Hi Geloof me SKY geeft zelf ook aan dat er met de nieuwe software (sinds paar maanden dus) twee kabels in de ontvanger moeten zitten voor de activatie. Daarnaast moet de laatste software in de skybox zitten. Deze kun je inladen door de stekker eruit te trekken, daarna de "back up" knop ingedrukt te houden, daarna de stekker erin te doen en dan de knop pas loslaten als alle lampje op de box gaan knipperen en je een zwart scherm met een witte tekst te zien krijgt "updating software, please wait". Suc6 Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
jakkoi Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 ok ik ben de box aan het updaten....ik zou niet weten hoe ik 2 aansluitingen op die box moet doen...... ik wacht wel af of die na een nieuwe update gaat werken.... ik ben echt ten einde raad daar ze al genoeg van mijn bankrekening af halen en ik geen beeld heb......
ppaap Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Hi, Wat ik weet is dat de kaart aan de sky box is gekoppeld , dus al je later een kaartbesteld hebt en niet de sky box bij de kaart hoort krijg je geen updates Als ik het fout heb sorry, maar ik heb al 3 jr de sky kaart ook de nieuwe en geen enkel probleem met de update . ppaap
jakkoi Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 ik moest alles van de skybox en van de kaart doorgeven aan skyuk en die zouden een signal sturen en alles verwerken...... neem ik aan dat die wel een keer zou moeten doen... ik heb nu de nieuwste software erop zag ik en ik ga morgen weer doorgeven aan sky voor een signal...... zou toch eens een keer moeten doen..
rsneekes Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Origineel bericht van: jakkoi ik moest alles van de skybox en van de kaart doorgeven aan skyuk en die zouden een signal sturen en alles verwerken...... neem ik aan dat die wel een keer zou moeten doen... ik heb nu de nieuwste software erop zag ik en ik ga morgen weer doorgeven aan sky voor een signal...... zou toch eens een keer moeten doen.. Ik kreeg (een paar weken geleden) die update op het moment dat ik nog met Sky aan het bellen was. De helpdesk-medewerker vroeg me tijdens het gesprek gewoon een paar keer te zappen, en ik had meteen beeld. Later met een upgrade naar HD idem dito. (Ik had met de nieuwe box overigens alleen geen beeld op de film/sport zenders. Andere zenders deden het dus wel meteen in de andere box)
jakkoi Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 ik heb nu de nieuwste software erop misschien deed die daarom niet... ik heb constant op sky news staan.....ik wacht wel af
jacksparrow Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Ik hoop dat het zo wel lukt voor je. Wat betreft de dubbele aansluiting, zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon vanaf een twin lnb twee kabels naar je SkyBox. De kans is er nog steeds dat je toch echt allebei de aansluitingen moet gebruiken. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
tajvdz Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Hallo, Ik ben met spoed op zoek naar een sky card. Ik heb wel een oud (blauw) freeview kaartje. Ik denk niet dat daar nog wat meer op te activeren is of wel? Ik heb wel een adres gevonden (ik weet niet of ik de link hier mag posten) waar je voor 150 pond een kaartje kan bestellen en ook maandelijks het abonnementsgeld aan kan betalen. Ik vind dit alleen nogal duur. Ik wil er best extra voor betalen maar voor 150 pond per jaar extra wil ik eerst nog wel eens even verder kijken. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
jacksparrow Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 PM ;-) Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
jacksparrow Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Hoi hoi Ik heb wel een adresje hier in Nederland voor je. Prima service, ik heb mijn nieuwe kaartje er laatst ook gehaald. Mocht je interesse hebben stuur even een PM terug dan krijg je mijn mailadres. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
tajvdz Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 ik heb je een aantal pm´s gestuurd maar heb nog geen antwoord. ik hoop dat je snel reageert want ik zit echt op het antwoord te wachten! Je bied het tenslotte zelf aan! iemand anders nog een adres waar ik in Nederland een sky card kan aanschaffen?
jacksparrow Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 je hebt pm terug. doe in het vervolg niet zo wanhopig, niet iedereen zit met deze dagen thuis. de wereld vergaat niet door een paar dagen geen sky te kunnen kijken. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen