seije017 Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 ik heb hier baby tv op mijn tv via astra. is het ook mogelijk om de audio aan te passen. er is nu alleen maar buitenlandse taal op.
petry Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Weet niet of dit op astra om te schakelen is, echter op hotbird kan ik via audio knop van mijn dream diverse talen schakelen inclusief dutch. Onze kleine kijkt er dagelijks naar voor het slapen gaan. Moet wel ff vermelden dat deze gecodeerd is. Net nog ff gecontroleerd, op astra 28.2 is deze alleen in engels Greetz Petry. Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!
René Verbiest Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Origineel bericht van: petry Weet niet of dit op astra om te schakelen is, echter op hotbird kan ik via audio knop van mijn dream diverse talen schakelen inclusief dutch. Onze kleine kijkt er dagelijks naar voor het slapen gaan. Moet wel ff vermelden dat deze gecodeerd is. Net nog ff gecontroleerd, op astra 28.2 is deze alleen in engels Greetz Petry. Op welke TP mag deze dan wel zitten, heb gisteren nog een FTA TP scan op astra2 gedaan, maar geen baby TV tegengekomen. Of is het een Sky gecodeerde zender?
GeniusX Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Klopt, is n.l. ook niet FTA. Maakt deel uit van SKY.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen