Ga naar inhoud


Het blijft een rommeltje bij Canal Digitaal ;)


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Afgelopen weekend eindelijk eens de moeite genomen mijn beide kaartjes op te zeggen. Één hoofdkaart met het familie pakket & HD/Thema pakket en een 2 Euro kaartje met het familie pakket.

Afgelopen woensdag netjes 3 brieven binnen, met opzeggingen voor:

 

Brief 1: Hoofdkaart HDTV/Thema pakket

Brief 2: Hoofdkaart Familie pakket

Brief 3: 2 Euro kaart Familie pakket

 

Je zou toch zeggen daar alles op 1 account zit, ze het met 1 brief af kunnen. Of op zijn minst alle 3 de brieven in één enveloppe.

 

Maar... Daar hield het niet bij op: net rond 18:15 wordt ik gebeld door een vriendelijke meneer van CD die mijn vraagt waarom ik opgezegd heb. Ik geef die reden (betere beeldkwaliteit kabel). Hij accepteert dat, wenst mij een prettige avond and that's it.

 

Om 19:15 gaat weer de telefoon. Deze keer een vriendelijke dame, die met exact dezelfde vraag stelt. Blijkt uiteindelijk na doorvragen dat er inderdaad blijkbaar voor beide kaarten één keer gebeld wordt...

 

*prutsers* smilesmile

 

Overigens, wel leuk: Ze belde met een herkenbaar 035-xxxxxxx nummer wink Anyway, vanaf 21-09-2009 CD vrij wink

 

 


  • Moderator
Geplaatst:

Mooi he, dat heet automatiseren laugh

 

Wees maar blij dat ze per kaartje bellen en niet per abonnementsvorm anders hadden ze je nog eens gebeld...

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Je realiseert je hoop ik wel dat de beeldkwaliteit bij Ziggo misschien dan in bepaalde gevallen beter is maar dat dat voor de dienstverlening absoluut niet geldt? Ik heb vorige week overwegen om van Tele2 over te stappen naar Ziggo (niet voor TV dus maar voor Internet!) maar de manier waarop dat administratief daar weer ging (verschillende antwoorden op dezelfde vragen van verschillende medewerkers, etc) heeft mij (nog net niet gillend...) doen besluiten mijn hele aanvraag daar weer te annuleren...

 

Zowel Ziggo als Canal Digitaal kunnen wat betreft de telefonische dienstverlening echt een heleboel leren van Tele2, wat je verder ook van Tele2 denkt, maar dát hebben ze daar echt goed voor elkaar.

 

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Geplaatst:
Origineel bericht van: tfh
Afgelopen weekend eindelijk eens de moeite genomen mijn beide kaartjes op te zeggen. Één hoofdkaart met het familie pakket & HD/Thema pakket en een 2 Euro kaartje met het familie pakket.
Afgelopen woensdag netjes 3 brieven binnen, met opzeggingen voor:

Brief 1: Hoofdkaart HDTV/Thema pakket
Brief 2: Hoofdkaart Familie pakket
Brief 3: 2 Euro kaart Familie pakket

Je zou toch zeggen daar alles op 1 account zit, ze het met 1 brief af kunnen. Of op zijn minst alle 3 de brieven in één enveloppe.

Maar... Daar hield het niet bij op: net rond 18:15 wordt ik gebeld door een vriendelijke meneer van CD die mijn vraagt waarom ik opgezegd heb. Ik geef die reden (betere beeldkwaliteit kabel). Hij accepteert dat, wenst mij een prettige avond and that's it.

Om 19:15 gaat weer de telefoon. Deze keer een vriendelijke dame, die met exact dezelfde vraag stelt. Blijkt uiteindelijk na doorvragen dat er inderdaad blijkbaar voor beide kaarten één keer gebeld wordt...

*prutsers* smilesmile

Overigens, wel leuk: Ze belde met een herkenbaar 035-xxxxxxx nummer wink Anyway, vanaf 21-09-2009 CD vrij wink


Opzeggen? :D
Geplaatst:

dat heb ik ook gehad, ha mijn abbo ook opgezegd, 2 dagen later wordt je gebeld of je geen interesse hebt in een abbo met "gratis" Sport1 voor maar 5 euro p/m.

hoe zo gratis ??

 

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:
Origineel bericht van: jalu
Je realiseert je hoop ik wel dat de beeldkwaliteit bij Ziggo misschien dan in bepaalde gevallen beter is maar dat dat voor de dienstverlening absoluut niet geldt? Ik heb vorige week overwegen om van Tele2 over te stappen naar Ziggo (niet voor TV dus maar voor Internet!) maar de manier waarop dat administratief daar weer ging (verschillende antwoorden op dezelfde vragen van verschillende medewerkers, etc) heeft mij (nog net niet gillend...) doen besluiten mijn hele aanvraag daar weer te annuleren...

Zowel Ziggo als Canal Digitaal kunnen wat betreft de telefonische dienstverlening echt een heleboel leren van Tele2, wat je verder ook van Tele2 denkt, maar dát hebben ze daar echt goed voor elkaar.



Het klopt helemaal wat je zegt: Bij zowel Ziggo, als bij CD is het administratief en qua support een puinhoop. Op dat punt blijf ik dus eigenlijk hetzelfde. Ik ga er niet op achteruit of vooruit.
En inderdaad: Qua beeldkwaliteit zijn natuurlijk lang niet alle zenders beter. Eigenlijk alleen maar NED 1,2,3, RTL 4,5,7,8, SBS6/NET5 & Veronica. Maar laten dat nu wel de zenders zijn die hier het meeste bekeken worden. En ik durf er zelfs wel een leuke fles wijn op in te zetten, dat dat voor de meesten mensen geld. Dus op dat punt ga ik er dik op vooruit.

Verder had ik al een alles in één pakket wegen de hoge internetsnelheid (50mbit/5mbit nu, 80/10 mbit per 1-1-2010). Digitale TV zit daar al in. Ik heb wel voor 9,95 euro het "TV-Totaal" pakket genomen. Dit geld dat gelijk gratis (!!) voor mijn 2e & 3e kaartje. Dit 3e kaartje werkt prima bij mijn schoonouders wink

Kortom: een betere beeldkwaliteit en in mijn geval mindere kosten. De keuze was best simpel. Alleen was ik te lui om het eerder te doen wink

 

 

Geplaatst:

Ja, ik wou dat Canal Digitaal ook gewoon eens gratis je volledige pakket doorgaf op je tweede en derde kaartje.

 

Ziggo heeft begrepen hoe dat hoort.

Geplaatst:

Begrijp ook nog steeds niet dat ze dit nog niet doen. Binnenkort gaan er mischien al een paar zenders over op mpeg4 codering kan ik weer een nieuwe ontvanger(s) aanschaffen denk dat ik dan maar stop met cds.

Origineel bericht van: calculator
Ja, ik wou dat Canal Digitaal ook gewoon eens gratis je volledige pakket doorgaf op je tweede en derde kaartje.

 

Ziggo heeft begrepen hoe dat hoort.

Geplaatst:

Op zich is het nu al plezierig dat je voor 1 á 2 euro een 2é kaartje bij CD kan nemen (voorheen was dit ook niet). Alleen is het niet altijd mogelijk daar exact hetzelfde pakket op te krijgen. Op mijn 2e kaartje kon ik bv niet het HD en Thema pakket krijgen.

En het feit dat dat 2e kaartje zoveel geld moet kosten (70 euro) t.o.v. het Ziggo kaartje (30 euro). Tel daarbij die 2 euro per extra kaartje (half kaartje) bij op. Tja...

 

 

Geplaatst:
Begrijp ook nog steeds niet dat ze dit nog niet doen. Binnenkort gaan er mischien al een paar zenders over op mpeg4 codering kan ik weer een nieuwe ontvanger(s) aanschaffen ,

 

Ik denk dat de overstap naar mpeg4 onomkomenlijk is en dat zal ook op de kabel wel een keer gebeuren en digitenne ook, Zou canal digitaal niet overstappen dan gebeuren er twee dingen , ze worden te duur omdat met mpeg4 met de helft minder transponders nodig zijn , of ze kunnen meer aanbieden in een veel betere kwaliteit, ook HD bijv. Dus ik ben er blij mee net als met de overstap naar analoog naar digitaal mpeg. En omdat CDS in het verleden veel te veel problemen heeft gemaakt met ontvangst problemen door die codering en kanaal wissels , epg enz zijn ze de goodwil van het publiek kwijt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...