tfh Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Afgelopen weekend eindelijk eens de moeite genomen mijn beide kaartjes op te zeggen. Één hoofdkaart met het familie pakket & HD/Thema pakket en een 2 Euro kaartje met het familie pakket. Afgelopen woensdag netjes 3 brieven binnen, met opzeggingen voor: Brief 1: Hoofdkaart HDTV/Thema pakket Brief 2: Hoofdkaart Familie pakket Brief 3: 2 Euro kaart Familie pakket Je zou toch zeggen daar alles op 1 account zit, ze het met 1 brief af kunnen. Of op zijn minst alle 3 de brieven in één enveloppe. Maar... Daar hield het niet bij op: net rond 18:15 wordt ik gebeld door een vriendelijke meneer van CD die mijn vraagt waarom ik opgezegd heb. Ik geef die reden (betere beeldkwaliteit kabel). Hij accepteert dat, wenst mij een prettige avond and that's it. Om 19:15 gaat weer de telefoon. Deze keer een vriendelijke dame, die met exact dezelfde vraag stelt. Blijkt uiteindelijk na doorvragen dat er inderdaad blijkbaar voor beide kaarten één keer gebeld wordt... *prutsers* Overigens, wel leuk: Ze belde met een herkenbaar 035-xxxxxxx nummer Anyway, vanaf 21-09-2009 CD vrij
Moderator wiz Geplaatst: 25 september 2009 Moderator Geplaatst: 25 september 2009 Mooi he, dat heet automatiseren Wees maar blij dat ze per kaartje bellen en niet per abonnementsvorm anders hadden ze je nog eens gebeld... groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
danny73 Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Zo mooi is dat eigenlijk helemaal niet DM800Gigablue Quad+Wave T90 / 9 lnb's 2x diseqc 10/1 Rotor schotel
jalu Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Je realiseert je hoop ik wel dat de beeldkwaliteit bij Ziggo misschien dan in bepaalde gevallen beter is maar dat dat voor de dienstverlening absoluut niet geldt? Ik heb vorige week overwegen om van Tele2 over te stappen naar Ziggo (niet voor TV dus maar voor Internet!) maar de manier waarop dat administratief daar weer ging (verschillende antwoorden op dezelfde vragen van verschillende medewerkers, etc) heeft mij (nog net niet gillend...) doen besluiten mijn hele aanvraag daar weer te annuleren... Zowel Ziggo als Canal Digitaal kunnen wat betreft de telefonische dienstverlening echt een heleboel leren van Tele2, wat je verder ook van Tele2 denkt, maar dát hebben ze daar echt goed voor elkaar. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Marco275 Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Origineel bericht van: tfh Afgelopen weekend eindelijk eens de moeite genomen mijn beide kaartjes op te zeggen. Één hoofdkaart met het familie pakket & HD/Thema pakket en een 2 Euro kaartje met het familie pakket. Afgelopen woensdag netjes 3 brieven binnen, met opzeggingen voor: Brief 1: Hoofdkaart HDTV/Thema pakket Brief 2: Hoofdkaart Familie pakket Brief 3: 2 Euro kaart Familie pakket Je zou toch zeggen daar alles op 1 account zit, ze het met 1 brief af kunnen. Of op zijn minst alle 3 de brieven in één enveloppe. Maar... Daar hield het niet bij op: net rond 18:15 wordt ik gebeld door een vriendelijke meneer van CD die mijn vraagt waarom ik opgezegd heb. Ik geef die reden (betere beeldkwaliteit kabel). Hij accepteert dat, wenst mij een prettige avond and that's it. Om 19:15 gaat weer de telefoon. Deze keer een vriendelijke dame, die met exact dezelfde vraag stelt. Blijkt uiteindelijk na doorvragen dat er inderdaad blijkbaar voor beide kaarten één keer gebeld wordt... *prutsers* Overigens, wel leuk: Ze belde met een herkenbaar 035-xxxxxxx nummer Anyway, vanaf 21-09-2009 CD vrij Opzeggen?
eagle Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 ik had mijn 2de kaart opgezegd,kreeg later ook een telefoontje of ik geen interesse had in een 2de abo vreemd!!???
edbe Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 dat heb ik ook gehad, ha mijn abbo ook opgezegd, 2 dagen later wordt je gebeld of je geen interesse hebt in een abbo met "gratis" Sport1 voor maar 5 euro p/m. hoe zo gratis ?? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
tfh Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Geplaatst: 27 september 2009 Origineel bericht van: jalu Je realiseert je hoop ik wel dat de beeldkwaliteit bij Ziggo misschien dan in bepaalde gevallen beter is maar dat dat voor de dienstverlening absoluut niet geldt? Ik heb vorige week overwegen om van Tele2 over te stappen naar Ziggo (niet voor TV dus maar voor Internet!) maar de manier waarop dat administratief daar weer ging (verschillende antwoorden op dezelfde vragen van verschillende medewerkers, etc) heeft mij (nog net niet gillend...) doen besluiten mijn hele aanvraag daar weer te annuleren... Zowel Ziggo als Canal Digitaal kunnen wat betreft de telefonische dienstverlening echt een heleboel leren van Tele2, wat je verder ook van Tele2 denkt, maar dát hebben ze daar echt goed voor elkaar. Het klopt helemaal wat je zegt: Bij zowel Ziggo, als bij CD is het administratief en qua support een puinhoop. Op dat punt blijf ik dus eigenlijk hetzelfde. Ik ga er niet op achteruit of vooruit. En inderdaad: Qua beeldkwaliteit zijn natuurlijk lang niet alle zenders beter. Eigenlijk alleen maar NED 1,2,3, RTL 4,5,7,8, SBS6/NET5 & Veronica. Maar laten dat nu wel de zenders zijn die hier het meeste bekeken worden. En ik durf er zelfs wel een leuke fles wijn op in te zetten, dat dat voor de meesten mensen geld. Dus op dat punt ga ik er dik op vooruit. Verder had ik al een alles in één pakket wegen de hoge internetsnelheid (50mbit/5mbit nu, 80/10 mbit per 1-1-2010). Digitale TV zit daar al in. Ik heb wel voor 9,95 euro het "TV-Totaal" pakket genomen. Dit geld dat gelijk gratis (!!) voor mijn 2e & 3e kaartje. Dit 3e kaartje werkt prima bij mijn schoonouders Kortom: een betere beeldkwaliteit en in mijn geval mindere kosten. De keuze was best simpel. Alleen was ik te lui om het eerder te doen
Gast calculator Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Ja, ik wou dat Canal Digitaal ook gewoon eens gratis je volledige pakket doorgaf op je tweede en derde kaartje. Ziggo heeft begrepen hoe dat hoort.
wortellica Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Begrijp ook nog steeds niet dat ze dit nog niet doen. Binnenkort gaan er mischien al een paar zenders over op mpeg4 codering kan ik weer een nieuwe ontvanger(s) aanschaffen denk dat ik dan maar stop met cds. Origineel bericht van: calculator Ja, ik wou dat Canal Digitaal ook gewoon eens gratis je volledige pakket doorgaf op je tweede en derde kaartje. Ziggo heeft begrepen hoe dat hoort.
tfh Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Geplaatst: 28 september 2009 Op zich is het nu al plezierig dat je voor 1 á 2 euro een 2é kaartje bij CD kan nemen (voorheen was dit ook niet). Alleen is het niet altijd mogelijk daar exact hetzelfde pakket op te krijgen. Op mijn 2e kaartje kon ik bv niet het HD en Thema pakket krijgen. En het feit dat dat 2e kaartje zoveel geld moet kosten (70 euro) t.o.v. het Ziggo kaartje (30 euro). Tel daarbij die 2 euro per extra kaartje (half kaartje) bij op. Tja...
Gast 44piet Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Begrijp ook nog steeds niet dat ze dit nog niet doen. Binnenkort gaan er mischien al een paar zenders over op mpeg4 codering kan ik weer een nieuwe ontvanger(s) aanschaffen , Ik denk dat de overstap naar mpeg4 onomkomenlijk is en dat zal ook op de kabel wel een keer gebeuren en digitenne ook, Zou canal digitaal niet overstappen dan gebeuren er twee dingen , ze worden te duur omdat met mpeg4 met de helft minder transponders nodig zijn , of ze kunnen meer aanbieden in een veel betere kwaliteit, ook HD bijv. Dus ik ben er blij mee net als met de overstap naar analoog naar digitaal mpeg. En omdat CDS in het verleden veel te veel problemen heeft gemaakt met ontvangst problemen door die codering en kanaal wissels , epg enz zijn ze de goodwil van het publiek kwijt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen