Gast raas Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Als het je puur om een netwerk opslag gaat en je hebt niet al te veel eisen w.b. mogelijkheden en snelheid, koop dan een externe harddiskbehuizing met een LAN aansluiting. prop daar je hdd in, voeding, lan kabel, en zeer waarschijnlijk binnen 2 minuten klaar. en die apparaatjes kosten maar een paar tientjes (zonder hdd) afhankelijk van het apparaat krijg je een bepaalde snelheid en meer of minder functionalitiet (bv. torrents downloaden). verwacht echter niet zonder meer bij ieder apparaat dat een 100mbit/sec netwerkaansluiting heeft dat je ook echt die snelheid haalt. met 4-5 Megabyte/sec mag je vaak al in je handjes klappen..
sattos Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 hallo, mijn bvraag was,is het mogelijk wat ik heb gevraagd!! en zoja?hoe moet ik dat doen? (ik weet dat er externe opslag medium zijn,en met 1 klik je alles werkt)
jooroe Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Staat er op de desktop gewoon een besturingssyteem als windows? Dan is het volgens mij gewoon een mapje maken op de harde schijf en die delen zodat je hem via het netwerk kan benaderen. Vu+ Ultimo - Open Pli Vu+ Duo - Open Pli Viosat G4 2xALPS duoLNB, 2xALPS quadLNB
sattos Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Geplaatst: 22 maart 2010 laat ik het anders doen, is het nu mogelijk om de harde schijf?(desktop)te mounten aan mijn dreambox?Zodat ik deze met dcc kan benaderen.In mijn dreambox zit al een harde schijf!!
Tonskidutch Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 dreambox +hdd (ingebouwd) ____________> mount PC + hdd (ingebouwd) per cifs is heel goed mogelijk op je XP windows map aanmaken map delen mounten zie de howtodo mounten aan PC ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
sattos Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 cifs is dat een progje ,dat ik kan downloaden?
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 dit is het gene je moet instellen op de dreambox als je op pc C:/dreambox hebt gedeelt voor gebruiker met paswoord en in die map een onderliggende map hebt aangemaakt /movie Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen