Ga naar inhoud


[BANK] En nou in het Nederlands...


sattools

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij uitleggen waarom mijn bank dispositie crazy afschrijft van mijn spaarrekening? Als ik google kom ik op: "verschijnen van het voorliggend deel van het kind in de vulva tijdens de partus". shocked Mag de ING daar tegenwoordig € 1,94 voor inrekening brengen? Ik zag ook ergens dat het 'vordering' betekend, maar is de rente dan zover gezakt dat de klant nu rente moet betalen voor het hebben van een spaarrekening ipv de bank? sick

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met "vordering" zit je het beste in de richting.

 

Maar wat voor soort spaarrekening is het? Een soort van beleggingsrekening?

 

 

 

Edit:

Ik zit tegenwoordig ook bij de ING, door het samengaan met de Postbank, en denk er zwaar over na om een andere bank op te gaan zoeken.

Een van de redenen is dat Toprekening verhaal zoals oa vorige week op Kassa te zien was.

Verder is de rente die je krijgt in vergelijk met andere banken ook niet om over naar huis te schrijven.

En de kwaliteit en klantvriendelijkheid is er naar mijn mening niet beter op geworden bij de ING/Postbank.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's grappig.. Het is een kapitaal rekening waar al jaren niks mee gedaan word. Als ik iets spaar zet ik het altijd op de Inet rekening. Maar idd ik ben naar aanleiding van die Kassa uitzending is gaan kijken naar de die rekeningen. Zo kwam ik er achter. Het zou zo gekomen kunnen zijn dat ik een poging gedaan heb om die kapitaal, plus en andere rommel op te doeken, maar dat is dus nooit gebeurd. Als ik iets van mijn Inet rekening af haal staat er gewoon 'af'.

 

Daar zijn we dus ook weer uit.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kapitaalrekening is een "gewone" spaarvorm dus lijkt het me vreemd dat je daar in ene kosten moet betalen. Je kunt er in ieder geval geen rente moeten betalen want je saldo kan niet negatief zijn.

 

Als het een soort van beleggingsrekening was het een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat



Edit:
Ik zit tegenwoordig ook bij de ING, door het samengaan met de Postbank, en denk er zwaar over na om een andere bank op te gaan zoeken.
Een van de redenen is dat Toprekening verhaal zoals oa vorige week op Kassa te zien was.
Verder is de rente die je krijgt in vergelijk met andere banken ook niet om over naar huis te schrijven.
En de kwaliteit en klantvriendelijkheid is er naar mijn mening niet beter op geworden bij de ING/Postbank.



Over klant vriendelijkheid heb ik geen klagen bij de ING.
Ik ben daar al klant dat het nog NMB heette en ben altijd vriendelijk en correct geholpen.
Ik kreeg laatst netjes bericht dat mijn deposito rekening niet automatisch verlengd zou worden i.v.m. de lage rente vergoeding momenteel, één jaar vast 1,55%
Een spaarrekening elders zonder voorwaarden geeft nu 3.1% dus de keus is wat mij betreft niet zo moeilijk.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...