Ga naar inhoud


Monitoren van sbox mogelijk via script ?


Gast zzzzzzz

Aanbevolen berichten

De emulator die ik gebruik (sbox) durft er soms wel eens uit te vliegen, om een of andere mysterieuze reden (waarschijnlijk omdat ik CCCam en Sbox gebruik, en CCcam ondanks alles toch probeert de cardslots te gebruiken ?).

Is het moeilijk om een script te maken die om de 5 seconden of zo checkt of dat proces nog draait, en indien niet het opnieuw op te starten ?

En kan het bijv. om het uur ook nog eens gekilled en herstart worden ?

 

Bestaan er dergelijke voorbeeldscripts ?

Ik zou dit willen automatiseren, want ik merk dus dat soms die cardreader eruit vliegt en dan heb ik geen beeld meer.

Dus na het opstarten zou ik willen hebben dat dat script opstart en dan om de 5 seconden checkt of dat proces nog draait, en sowieso om het uur eens dat proces killt en het heropstart.

 

Ik veronderstel dat er nog wel dergelijke scripts geschreven zijn voor andere processen ?

 

Kan je overigens CCcam zo instellen dat hij enkel naar slot 1 kijkt, en slot 0 nooit aanspreekt, of bij uitbreiding dat hij geen enkele kaartlezer aanspreekt, en enkel CCcam en NEWCAMD connecties gebruikt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen idee, waarmee je mee bezig bent, maar ik zou eerder je dreambox maar opnieuw gaan flashen.

Wanneer er een emu toch een keer of 4 per uur crashed, mag je toch wel spreken over een instabiele image c.q. emulator.

 

Let wel: Cardsharing over internet is niet bespreekbaar op sat4all, aangezien dat een illegale bezigheid is.

 

Dat idee krijg ik, wanneer ik dit lees. Vandaar dat ik er een slot opzet. Wanneer je dit slot eraf wilt, dan zul je mij per pm moeten overtuigen dat het niet gaat over WAN cardsharing.

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...