Gast sattaz Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Origineel bericht van: Paullo En de betrouwbare bron zou een vertegenwoordiger van Canaldigitaal zijn. Op het Freesat forum staat daarover het volgende. Citaat: Waarom verteld dan een vertegenwoordiger tegen ons dat hij vandeweek naar kantoor moest komen, met z'n allen rond de tafel zittend aanhorend dat SES Astra de zaak had overgenomen. Dit vertelde hij niet uit zichzelf, dat moesten we even uit hem trekken want dat behoort nog niemand te weten... Bron: Freesat forum Naam: Freesat Datum: 27-09-2009
iRuud Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Origineel bericht van: calculator Als de overname leidt tot een beter product juich ik het alleen maar toe! Henk van CD zegt ergens: "Er veranderd per 1 oktober wel het een en ander, echter zal dit geen effect hebben voor onze abonnees." En dat is dan weer jammer
Gast Edwinmtb Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Weet iemand of SES Astra nog meer provideractiviteiten heeft? Wel zijn ze de laatste tijd opvallend veel samen in het nieuws geweest.
Gast satchmo Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 ben een beetje aan het googlen geweest.. kijk eens op telesat.lu
jalu Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 De whois info van het domein telesat.lu is veelzeggend: eigenaar van het domein is CanalDigitaal B.V..... Maar dit is toch gewoon het Belgisch/Franstalige pakket van CDS? Het lijkt er in ieder geval op dat CDS zijn pijlen gaat richten op de gehele Benelux. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Gast sattaz Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 TéléSAT is een dochterbedrijf van TV Vlaanderen en daarmee ook verbonden met CanalDigitaal. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast satchmo Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 onderaan de webpaginas van Telesat.lu copyright M7 Group Luxembourg SA
jalu Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Als ik een gok mag doen: Men zal actief worden op de Luxemburgse markt, én mogelijk verhuist men een deel van de bedrijfsactiviteiten naar Luxemburg. Maar dit is puur speculatie. Overigens zou ik een bedrijfsovername door een partij die serieus de concurrentie met andere platformen in Nederland zou willen aangaan zeer toejuichen. Je zou toch zeggen dat Canal Digitaal groot genoeg is om voor iemand die een voet aan de grond wil krijgen op dit terrein in Nederland een zeer interessante aankoop te zijn. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Gast satchmo Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Jalu, aktief worden op de luxemburgse markt is denk ik geen gok maar een feit gezien de inhoud van telesat.lu. het verschuiven van bedrijfsaktiviteiten naar luxemburg is wel een gok al klinkt ie niet onlogisch.. afwachten maar.
Gast 44piet Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 er komt per 1 okt wel wat geschuif met kanalen , zo komt de film 1.3 24 op 11 en gaat de 1.3 naar 59 (geldt voor de fastscan lijst) . maar dat zullen ze wel niet bedoelen
djoek Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Zeer speculaas dit, maar om je marktgebied groter te maken ben je interessanter voor een overname, en er gaat minder kartelwerking vanuit.
Apple740 Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Origineel bericht van: jalu Als ik een gok mag doen: Men zal actief worden op de Luxemburgse markt Hmm, dus binnenkort worden er ook nog een aantal Luxemburgse zenders op de toch al veel te krappe transponderruimte bijgepropt? (en wij maar denken dat nieuwe beschikbare bandbreedte - thematransponder naar MPEG4 - gebruikt gaat worden voor NL1-/2-HD )
jalu Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Volgens mij zijn er weinig tot geen echte Luxemburgse zenders, behalve dan RTL Letzebürg. (En de Nederlandse RTL kanalen hebben natuurlijk ook een Luxemburgse licentie!) Het zal dus wel gaan om een versie van het aanbod voor Wallonië. Ben benieuwd wat er verder nog achter steekt, er lijkt wel iets te broeien. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Dessie Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Wat ik mij dan gelijk afvraag: Je moet nu een Nederlands adres hebben voor een C+ kaartje, hoe zit dat dan wanneer het bedrijf zelf uit Nederland verhuist?
Simian-Raticus Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 dan veranderd er niks, heeft te maken met uitzend licentie van de tv zenders. RTL koopt een programma voor Nederland en niet voor belgie. Als ze dit wel willen moeten ze meer betalen. Dit kunnen ze waar waken door dat cd alleen aan nederlandse huishoudens verkoopt. Dreambox 800HD / Topfield 7700HSCI / Technisat Multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen