Gast Paullo Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Trouwens de praktische organisatie zal volgens mij niet verhuizen. De hoofdzetel gaat misschien naar ginder (om fiscale redenen) en in België en Nederland blijven dan uitbatingscentra (dan wel van een buitenlandse vennootschap, die haar fiscale verplichtingen heeft in Luxemburg) Greets
edbe Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Origineel bericht van: crammikske door Astra dit stond op een ander nederlands forum. Canal Digitaal heeft de werknemers gisteren ingelicht te zijn overgenomen door Astra. Canal Digitaal kan wel een duwtje in de rug gebruiken en Astra zal daar hun steentje aan bij dragen, hopelijk wordt het alleen maar beter voor de leden. weet iemand meer ? denk niet dat dit zal veel uitmaken om de komst van meer SD & HD kanalen ?? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Neptunus Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Origineel bericht van: iRuud Origineel bericht van: calculator Als de overname leidt tot een beter product juich ik het alleen maar toe! Henk van CD zegt ergens: "Er veranderd per 1 oktober wel het een en ander, echter zal dit geen effect hebben voor onze abonnees." En dat is dan weer jammer Inderdaad! Ik had liever een statement gelezen zoals: "er veranderd het een en ander waardoor wij beter in staat zullen zijn de wensen van onze abonnees in te vullen". Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast calculator Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Gaat RTL zijn zenders zelf uitzenden, net zoals in Duitsland?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen