Gast Geplaatst: 25 juni 2002 Geplaatst: 25 juni 2002 1 van de mensen uit onze internet werkgroep is in het bezit van een irdeto ontvanger met originele kaart, zijn vraag aan mij was: kun je de irdeto ook openen en zodoende c+ ontvangen? Ik heb een mastera 3 en een goldprog... welke software heb ik nodig om de irdeto kaart uit te lezen en waar haal ik die. werkt de irdeto kaart ongeveer hetzelfde als seca? kun je hier ook de pbm aanpassen?, Ik werk zelf met de seca weet HELEMAAL niets van irdeto!! Jaba.
Chismaneric Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Het werkt ongeveer op dezelfde manier als seca. Je hebt alleen andere files nodig. Dus: originele kaart Liever niet en zeker niet met je mastera programmer en goldprog. Waarom lees je niet even bij duwgatie (satpages) hoe het moet? Het is onwaarschijnlijk dat je in dit forum antwoord krijgt op een vraag die in het beginnersforum thuis hoort.
Gast Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Bedankt voor de tip, heb ondertussen al wat binnen, (moet toch ergens beginnen niet?) Jaba
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen