Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor zover ik weet heeft EL PIÑO het woord "zooi" niet gebruikt, maar goed. Wie niet van Apple houdt zal geen iMac kopen.

Wel heeft hij het over een kortere kabel, juist geen usb verlengkabel. Hij wil niet aan een draadloze muis zo schijnt het, vanwege batterijen (milieu) of cradles.

Er is nog een andere oplossing: gebruik de draadloze optische muis met oplaadbare penlites. Mijn cordless mouseman optical doet het al jaren prima: eens in de maand batterijen opladen, nog nooit het scrollwieltje schoon hoeven maken, werkt op PC en Mac.

Geplaatst:

tijdens het schrijven denk ik nog uhm verlengkabel uhm verkortkabel zal wel niet duidelijk zijn

je zou het kabeltje kunnen splitten en solderen > iets minder risico met een ander dan het origineel kabeltje (dat je enkel los hoeft te maken in de muis en kunt bewaren voor herstel)

en natuurlijk is rotzooi niet in de mond gelegd, maar hij heeft er wel al wat probleen mee gehad "onderhoud"

ik zelf vind apple absoluut mooi en lijkt duurzaam

maar muizen blijven het sluitstuk in de periferie

die aspire (had ik zelf) lijkt 110% op de standaard muis maar met 3 toetsen en scroll.

ciao

Lovers In Paris

Jacob Gurevitsch

Geplaatst:

Hier in mijn handje: een Logitech M-UV55A met een kabeltje van ongeveer 30-40 cm. Lekker kort dus...

• 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
en natuurlijk is rotzooi niet in de mond gelegd, maar hij heeft er wel al wat probleen mee gehad "onderhoud"
ik zelf vind apple absoluut mooi en lijkt duurzaam
maar muizen blijven het sluitstuk in de periferie

Op zich is alle Apple apparatuur gewoon van goede kwaliteit en inderdaad duurzaam maar de 'Mighty Mouse' (of Unmighty Mouse zoals hij op veel Apple-fora wordt genoemd) is gewoon niet zo goed gemaakt. Op zich kan dat best maar het is wel een muis waar je los 40 euro(!) voor betaalt en dat mag wel van betere kwaliteit zijn vind ik zelf.

Overigens had ik alle nieuwe reacties nog niet gelezen, ga nog maar eens kijken wat ik doe. Misschien toch maar draadloos, ben namelijk niet zo'n held met de soldeerbout wink.

Edit: @Stepdriver, is dat een full-sized muis of een klein laptopmuisje?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

paar weken geleden bij een duitse grootgrutter een lasermuis (normale grootte) draadloos gekocht, mooi ding voor ca 16 euri...misschien ligt er bij een grutter in een afgelegen dorpje nog 1 in de bak....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen