aranco Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Is er op dit moment een werkende software voor de ipbox 250 icm c+ kaart. Iedere keer heb ik het probleem dat ie zenders niet meer kan openen. Alvast bedankt.
bash! Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Tuurlijk is die er.. verschillende zelfs... ik ben bang dat je iets verkeerd doet Welke image draai je nu? Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
aranco Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Geplaatst: 26 september 2009 hallo, ik draai met darkstar 2 en hij kon eerst eredivisie live 2 niet meer vinden. Vanaf vandaag vind ie film1.3 en eredivisie live 1 ook al niet meer, ja wat doe ik verkeerd dan.
cejean Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Origineel bericht van: aranco Is er op dit moment een werkende software voor de ipbox 250 icm c+ kaart. Iedere keer heb ik het probleem dat ie zenders niet meer kan openen. Alvast bedankt. Ja hoor verschillende mooie images.. Mijn voorkeur is ABcom, dan de Incubus en Sif image. Allemaal 100% werkens op de ipbox. Ik zou eens kanalen laten zoeken of er een recente kanalenlijst inschieten en zorgen dat je een laatste . . gebruikt. * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
aranco Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Geplaatst: 27 september 2009 hallo alvast bedankt voor je bericht en je hulp. ik heb je een pb gestuurd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen