Eduard07 Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Origineel bericht van: Elwin Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Elwin Verder gaat hier ook liever de radio aan voor muziek: Radio 2, 3FM, Radio 10 Gold of Radio Veronica. Jammer dat je niet over de grens luistert.Je weet niet wat je mist. Zeker wel! Joe FM is ook één van mij favorieten. Anders ga ik gewoon m'n eigen muziek luisteren. Echt verder over de grens luister ik niet, soms Deluxe Radio, maar verder komt het niet... Juist, dat bedoelde ik ook. Jammer dat je zo weinig profiteert van het geweldige radioaanbod op de satelliet. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Vergeet de oldie-zender en de rock-zender van RTL 102.5 op Hotbird niet.Er zit trouwens wel meer leuks op de Hotbird. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Elwin Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Elwin Verder gaat hier ook liever de radio aan voor muziek: Radio 2, 3FM, Radio 10 Gold of Radio Veronica. Jammer dat je niet over de grens luistert.Je weet niet wat je mist. Zeker wel! Joe FM is ook één van mij favorieten. Anders ga ik gewoon m'n eigen muziek luisteren. Echt verder over de grens luister ik niet, soms Deluxe Radio, maar verder komt het niet... Juist, dat bedoelde ik ook. Jammer dat je zo weinig profiteert van het geweldige radioaanbod op de satelliet. Ik gebruik de satelliet zelden voor radio. Heb de satellietontvanger (nog) niet aangesloten op mijn stereo...
Sverige Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 De sat receiver moet je uiteraard op je versterker aansluiten! Mooi geluid, en de tv hoeft gelukkig niet aan... Luister ik via het internet, gebruik ik een mini FM-zender (van Belkin) zodat ik toch gewoon de radio aan kan hebben, met een heel goede geluidskwaliteit! Dat laatste is een echte aanrader voor de internetradio-liefhebber! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Eduard07 Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Origineel bericht van: Elwin Ik gebruik de satelliet zelden voor radio. Heb de satellietontvanger (nog) niet aangesloten op mijn stereo... Gaat wel een wereld voor je open.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Noordzee Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Via de FM luister ik vaak naar HitRadioAntenne Niedersachsen. (104.3 FM) Die zit zover ik weet niet op de Astra-satelliet, Wel de zenders Antenne Bayern en Antenne Brandenburg. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Elwin Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Vandaag richting Antwerpen geweest, en onderweg een tijdje naar Classic 21 op 93.2 FM geluisterd. Hele leuke muziek! Jammer van de Franse taal.
Eduard07 Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Origineel bericht van: Elwin Hele leuke muziek! Jammer van de Franse taal. Heel goed dus dat jij eens verder gaat dan de Nederlandse grens. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Ja hè. Ik kende de zender wel, maar kan hem hier rondom Eindhoven niet ontvangen. Als ik via internet radio luister, is dat meestal via Nederland.FM, dus dan kom je niet zo gauw over de grens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen