Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: Eduard07
Verder gaat hier ook liever de radio aan voor muziek: Radio 2, 3FM, Radio 10 Gold of Radio Veronica. smile

Jammer dat je niet over de grens luistert.Je weet niet wat je mist. cool

Zeker wel! Joe FM is ook één van mij favorieten. Anders ga ik gewoon m'n eigen muziek luisteren. Echt verder over de grens luister ik niet, soms Deluxe Radio, maar verder komt het niet... smile

Juist, dat bedoelde ik ook. Jammer dat je zo weinig profiteert van het geweldige radioaanbod op de satelliet. cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Vergeet de oldie-zender en de rock-zender van RTL 102.5 op

Hotbird niet.Er zit trouwens wel meer leuks op de Hotbird.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Verder gaat hier ook liever de radio aan voor muziek: Radio 2, 3FM, Radio 10 Gold of Radio Veronica. smile

Jammer dat je niet over de grens luistert.Je weet niet wat je mist. cool

Zeker wel! Joe FM is ook één van mij favorieten. Anders ga ik gewoon m'n eigen muziek luisteren. Echt verder over de grens luister ik niet, soms Deluxe Radio, maar verder komt het niet... smile

Juist, dat bedoelde ik ook. Jammer dat je zo weinig profiteert van het geweldige radioaanbod op de satelliet. cool

Ik gebruik de satelliet zelden voor radio. Heb de satellietontvanger (nog) niet aangesloten op mijn stereo...
Geplaatst:

De sat receiver moet je uiteraard op je versterker aansluiten! Mooi geluid, en de tv hoeft gelukkig niet aan... Luister ik via het internet, gebruik ik een mini FM-zender (van Belkin) zodat ik toch gewoon de radio aan kan hebben, met een heel goede geluidskwaliteit! Dat laatste is een echte aanrader voor de internetradio-liefhebber!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ik gebruik de satelliet zelden voor radio. Heb de satellietontvanger (nog) niet aangesloten op mijn stereo...

Gaat wel een wereld voor je open.. whistle

Geplaatst:

Via de FM luister ik vaak naar HitRadioAntenne Niedersachsen.

(104.3 FM)

Die zit zover ik weet niet op de Astra-satelliet, Wel de zenders Antenne Bayern en Antenne Brandenburg.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:
Hele leuke muziek! laugh Jammer van de Franse taal. :Dblush

confusedconfused
Heel goed dus dat jij eens verder gaat dan de Nederlandse grens. cool

Geplaatst:

Ja hè. Ik kende de zender wel, maar kan hem hier rondom Eindhoven niet ontvangen. Als ik via internet radio luister, is dat meestal via Nederland.FM, dus dan kom je niet zo gauw over de grens. :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen