Ga naar inhoud


CD weer fantastisch


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Allemaal,

 

zoals gewoonlijk, CDigitaal weer fantastisch: Na afloop van m'n 3 maanden entertainment pakket (vanwege het betalen van die tien euro), wordt m'n kaart niet alleen terug gezet naar basis, maar worden geheel gratis alle commerciele zenders er uit gegooid bij m'n laatste update. Dat kost me weer dagen aan de lijn hangen om alles op orde te krijgen.

 

Zo zie je maar weer, het helpt echt om jee nieuwe kaart te betalen aan CDigitaal.

 

 


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pajarin
Hoi Allemaal,

zoals gewoonlijk, CDigitaal weer fantastisch: Na afloop van m'n 3 maanden entertainment pakket (vanwege het betalen van die tien euro), wordt m'n kaart niet alleen terug gezet naar basis, maar worden geheel gratis alle commerciele zenders er uit gegooid bij m'n laatste update. Dat kost me weer dagen aan de lijn hangen om alles op orde te krijgen.

Zo zie je maar weer, het helpt echt om jee nieuwe kaart te betalen aan CDigitaal.


Dus je hebt alleen de PO?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Hoi Eduard07,

 

Ja alleen de PO. M´n kaart decodeert netjes NED1, 2, 3, en natuurlijk komen de FTA zenters ook door.

 

Groet,

Pajarin

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pajarin
Hoi Allemaal,

zoals gewoonlijk, CDigitaal weer fantastisch: Na afloop van m'n 3 maanden entertainment pakket (vanwege het betalen van die tien euro), wordt m'n kaart niet alleen terug gezet naar basis, maar worden geheel gratis alle commerciele zenders er uit gegooid bij m'n laatste update. Dat kost me weer dagen aan de lijn hangen om alles op orde te krijgen.

Zo zie je maar weer, het helpt echt om jee nieuwe kaart te betalen aan CDigitaal.



Moet je daarvoor bellen? Kan je dat niet online doen? Dan is het kwestie van een paar klikken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Hoi Neptunus,

 

Ik zal eens proberen om heractivatie aan te vragen. De kaart staat op 29 november (een beetje ver vooruit, niet), dus eigenlijk mag dat het probleem niet zijn.

 

Overigens heb ik gemerkt dat ik niet de enige ben, het "eigen" forum van CD staat vol met klachten hierover.

 

Groet,

Pajarin.

Geplaatst:

 

Nogmaals hoi allemaal.

 

Misschien ben ik een beetje uitgeschoten, daar in het begin. Na het aanvragen van een heractivatie (een 2e keer), en een half uurtje geduld, was er weer beeld.

 

Inderdaad is m´n pakket wel weer gewoon "basis": De fout zit ´m ergens bij de wisseling van het ene pakket naar het andere.

 

Groet,

Pajarin.

 

 

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pajarin
Misschien ben ik een beetje uitgeschoten, daar in het begin. Na het aanvragen van een heractivatie (een 2e keer), en een half uurtje geduld, was er weer beeld.

Inderdaad is m´n pakket wel weer gewoon "basis": De fout zit ´m ergens bij de wisseling van het ene pakket naar het andere.


Als je nou eerst heractivatie had gedaan dan had je eerder beeld gehad en hier niet hoeven afgeven op CD.
Maar goed we zijn Nederlanders, hè? We doen het altijd omgekeerd.
Geplaatst:
Origineel bericht van: iRuud

Als je nou eerst heractivatie had gedaan dan had je eerder beeld gehad en hier niet hoeven afgeven op CD.
Maar goed we zijn Nederlanders, hè? We doen het altijd omgekeerd.

Mee eens.
Wat weer blijft hangen is het standaardplaatje dat CD niets goed kan doen. De zwijgende meerderheid die nooit problemen heeft, hoor je hier niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Toch niet erg dat het hier gestaan heeft. Nu weet iedereen dat je voordat je belt eerst ff een gratis heraktivtie kunt doen(!) Maar een half uur wachten is wel lang. Welke ontvanger gebruik je?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • Moderator
Geplaatst:

 

IPBox 9000HD (DVB-S2 + DVB-T), NLB9580/SIF10513

 

(uit Pajarin's onderschrift).

 

Vraag is dus even waar zijn kaartje inzit en of dat wel correct geconfigureerd is. Met de interne cardreaders en newcs/mgcamd moet je ook nog even een en ander wijzigen anders wordt er helemaal niets geupdate op je kaartje.

 

groet,

 

Wiz

 

 

 

 

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik krijg zo'n idee dat met deze combinatie niet alle EMMs doorkomen. Waardoor het langer kan duren voordat je kaart geupdate is...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Toch niet erg dat het hier gestaan heeft. Nu weet iedereen dat je voordat je belt eerst ff een gratis heraktivtie kunt doen(!)


Was het maar waar, veel gebruikers van CDS lezen niet op internet, en als ze al lezen dan is het voor velen te veel gedoe ..

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Hoi wiz, littlesat, en alle anderen.

 

Dit zou eigenlijk naar de afdeling Abcom / Ipbox moeten:

 

De mgcamd / newcs combinatie staat zo geconfigureerd dat alle EMM doorgegeven worden. Het is gedurende drie maanden prima gegaan, maar loopt mis bij de wisseling van het pakket (de eerste activatie van de SECA3 kaart en het aflopen van de gratis drie maanden entertainment).

 

Het is inderdaad wel een probleem van de kaart update: Het lijkt erop alsof er een halve update doorkomt omdat wel de CD datum vooruit gezet is maar niet de managment (alhoewel die al ver vooruit stond).

 

Wat ik op andere forums gelezen heb, hebben zelfs mensen met een gecertificeerde CD ontvanger wel eens dit probleem. Het kan zijn dat het af en toe gewoon te druk is bij CD om alle EMM goed door te kunnen geven. Wat mij betreft kunnen ze helemaal over op SECA3!

 

OK, hopelijk helpt het om anderen voor te bereiden op ongewenste verassingen.

 

Groet,

Pajarn.

Geplaatst:

 

Als laatste nog even het staartje van het verhaal.

 

Na een vraagje aan de klantenservice van CD gisteravond, via het contactformulier op de website daar, vandaag al antwoord per email, met de aanwijzingen voor het aanvragen van heractivatie. Dat is toch netjes van CD!

 

Omdat ik twee maal het contactformulier van CD gebrukt heb, kan ik de tijd en volgnummers met elkaar vergelijken. Als elk contact een oplopend nummer krijgt, komt er bij CD gemiddeld toch elke twee minuten een vraag binnen. Kan je je de drukte voorstellen.

 

Groet,

Pajarin.

 

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pajarin

Als laatste nog even het staartje van het verhaal.

Na een vraagje aan de klantenservice van CD gisteravond, via het contactformulier op de website daar, vandaag al antwoord per email, met de aanwijzingen voor het aanvragen van heractivatie. Dat is toch netjes van CD!

Omdat ik twee maal het contactformulier van CD gebrukt heb, kan ik de tijd en volgnummers met elkaar vergelijken. Als elk contact een oplopend nummer krijgt, komt er bij CD gemiddeld toch elke twee minuten een vraag binnen. Kan je je de drukte voorstellen.

Groet,
Pajarin.


Als ze inderdaad om de twee minuten een vraag krijgen zit iets niet goed hé?

Zeker niet gezien het relatief kleine aantal abonnees.

Dus het zal wel incidenteel zijn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...