Gast aart44 Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus Als ze inderdaad om de twee minuten een vraag krijgen zit iets niet goed hé? Zeker niet gezien het relatief kleine aantal abonnees. Dus het zal wel incidenteel zijn. Reken zelf eens als de EPG niet werkt en ze hebben 850.000 klanten zal de laatste maanden wel iets gezakt zijn maar hou het op 500.000 als 10% een mailtje stuurt heb je 50.000 mails die beantwoordt moeten worden. Dan vragen sommigen zich af waarom ze een standaard antwoordt krijgen.
Mojo Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Citaat: Dan vragen sommigen zich af waarom ze een standaard antwoordt krijgen. Als je zorgt dat jouw standaard dingen standaard goed lopen krijg je geen standaard vragen die je standaard moet beantwoorden. Denk daar maar eens over na. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast sattaz Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Origineel bericht van: Mojo Als je zorgt dat jouw standaard dingen standaard goed lopen krijg je geen standaard vragen die je standaard moet beantwoorden. Denk daar maar eens over na. @Mojo, Heb je jouw idee al aan CanalDigitaal kenbaar gemaakt? En zo ja, wat is hun reactie? Ik vermoed dat je een STANDAARD reactie zult krijgen... Met vriendelijke groeten sattaz
Mojo Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Citaat: Heb je jouw idee al aan CanalDigitaal kenbaar gemaakt? En zo ja, wat is hun reactie? Je kunt veel bij CD. Je kunt: 1. via internet je pakket uitbreiden. 2. via internet abonnementen opzeggen. 3. via internet een heractivatie aanvragen. 4. via internet bijna alles behalve......... een klacht indienen. Daarvoor moet je een brief schrijven naar de klanten(dis)service. Kortom CD is een fantastisch K*T bedrijf die aankomend jaar, via internet, nog 3 opzeggingen van mijn kant mag verwachten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Ron Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Laat ik het nu met name met die laatste regel helemaal eens zijn :-))) Ron
Jan Ambers Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Zij zijn niet de enige... Ik heb me via internet geabonneerd op Testaankoop... Ik heb hen een mail gestuurd dat ik weinig bijgeleerd heb en besluit van het op te zeggen... Abo loopt gewoon door??? Dus domiciliering stopgezet...
satmenneke Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 In augustus heeft Canal Digitaal maar liefst 19.000 opzeggingen binnengekregen! Zo fantastisch is CD dan ook weer niet bezig.
jimny Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Origineel bericht van: satmenneke In augustus heeft Canal Digitaal maar liefst 19.000 opzeggingen binnengekregen! Zo fantastisch is CD dan ook weer niet bezig. Waar is deze wijsheid op gebaseerd dan ?
Gast aart44 Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Origineel bericht van: jimny Origineel bericht van: satmenneke In augustus heeft Canal Digitaal maar liefst 19.000 opzeggingen binnengekregen! Zo fantastisch is CD dan ook weer niet bezig. Waar is deze wijsheid op gebaseerd dan ? Staat op het forum waar CDS ook post overigens is het Juli en Augustus dus niet alleen in Augustus.
jimny Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: jimny Origineel bericht van: satmenneke In augustus heeft Canal Digitaal maar liefst 19.000 opzeggingen binnengekregen! Zo fantastisch is CD dan ook weer niet bezig. Waar is deze wijsheid op gebaseerd dan ? Staat op het forum waar CDS ook post overigens is het Juli en Augustus dus niet alleen in Augustus. Geef mij dat linkje dan maar eens, want ik denk dat niemand van de klantenservice medewerkers cd bovenstaand gepost heeft.
Gast aart44 Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Origineel bericht van: jimny Geef mij dat linkje dan maar eens, want ik denk dat niemand van de klantenservice medewerkers cd bovenstaand gepost heeft. Ja dat is een beetje een probleem die linken mogen hier niet geplaatst worden anders had ik dat wel gedaan. Maar het is de moderator van dat forum daar die ook een satelliet magazine op het internet heeft die het artikel geschreven heeft.
satmenneke Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Nou die wijsheid heeft Canal Digitaal zelf tijdens de laatste Dealerdag van 5 oktober in Papendal verkondigd en ook hoe ze de zieltjes weer proberen terug te winnen. Misschien heb ik deze wijsheid wel zelf met mijn eigen oren gehoord....
Gast Edwinmtb Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Mijn buurman behoort ook tot die 19.000. Hij heeft nu IPTV. Hij heeft ook een 'terugkom' aanbod gehad. Hij gaat daar geen gebruik van maken. Ik denk dat veel van die 19.000 ook voorlopig geen lid meer wordt van Canal Digitaal.
jimny Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 @satmenneke/aart44 Ik heb het artikel gevonden en neem meteen mijn opmerking terug. Maar mijn wantrouwen in dit soort zaken is niet helemaal ongegrond, er zijn namelijk zat mensen die maar schrijven in diverse fora's. Vandaar ook mijn op vraagstelling in deze. met vr. gr
Gerard 76 Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Ook ik heb dat artikel gelezen. Ja,het zou ze wel aan 't denken moeten zetten dat ze de abonnees toch echt es serieus moeten nemen. Echter ik las ook dat ze nog steeds in bespreking zijn met RTL Nederland en SBS broadcasting over doorgifte van HD. Kans bestaat dat MyZen verdwijnt/verhuist en dat daar dan een plek vrijkomt voor een nieuw HD kanaal. Vraag me ecter af wat dat dan wordt. Alleen 1 zender van RTL of SBS zet totaal geen zoden aan de dijk. Maar ja,het lijkt maar bij praten te blijven hè? Er moet gewoon een nieuwe TP bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen