Ga naar inhoud


CD weer fantastisch


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus

Als ze inderdaad om de twee minuten een vraag krijgen zit iets niet goed hé?

Zeker niet gezien het relatief kleine aantal abonnees.

Dus het zal wel incidenteel zijn.


Reken zelf eens als de EPG niet werkt en ze hebben 850.000 klanten zal de laatste maanden wel iets gezakt zijn maar hou het op 500.000 als 10% een mailtje stuurt heb je 50.000 mails die beantwoordt moeten worden.

Dan vragen sommigen zich af waarom ze een standaard antwoordt krijgen. laugh

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Citaat:
Dan vragen sommigen zich af waarom ze een standaard antwoordt krijgen.

 

 

Als je zorgt dat jouw standaard dingen standaard goed lopen krijg je geen standaard vragen die je standaard moet beantwoorden.

 

Denk daar maar eens over na.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mojo

Als je zorgt dat jouw standaard dingen standaard goed lopen krijg je geen standaard vragen die je standaard moet beantwoorden.

Denk daar maar eens over na.


@Mojo,

Heb je jouw idee al aan CanalDigitaal kenbaar gemaakt?
En zo ja, wat is hun reactie?

Ik vermoed dat je een STANDAARD reactie zult krijgen... :D


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

Citaat:
Heb je jouw idee al aan CanalDigitaal kenbaar gemaakt?

En zo ja, wat is hun reactie?

 

Je kunt veel bij CD. Je kunt:

1. via internet je pakket uitbreiden.

2. via internet abonnementen opzeggen.

3. via internet een heractivatie aanvragen.

4. via internet bijna alles behalve......... een klacht indienen. Daarvoor moet je een brief schrijven naar de klanten(dis)service.

 

Kortom CD is een fantastisch K*T bedrijf die aankomend jaar, via internet, nog 3 opzeggingen van mijn kant mag verwachten.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Zij zijn niet de enige...

Ik heb me via internet geabonneerd op Testaankoop...

Ik heb hen een mail gestuurd dat ik weinig bijgeleerd heb en besluit van het op te zeggen...

Abo loopt gewoon door???

Dus domiciliering stopgezet...

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: satmenneke
In augustus heeft Canal Digitaal maar liefst 19.000 opzeggingen binnengekregen! Zo fantastisch is CD dan ook weer niet bezig.


Waar is deze wijsheid op gebaseerd dan ?
Geplaatst:
Origineel bericht van: jimny
Origineel bericht van: satmenneke
In augustus heeft Canal Digitaal maar liefst 19.000 opzeggingen binnengekregen! Zo fantastisch is CD dan ook weer niet bezig.


Waar is deze wijsheid op gebaseerd dan ?


Staat op het forum waar CDS ook post overigens is het Juli en Augustus dus niet alleen in Augustus. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: jimny
Origineel bericht van: satmenneke
In augustus heeft Canal Digitaal maar liefst 19.000 opzeggingen binnengekregen! Zo fantastisch is CD dan ook weer niet bezig.


Waar is deze wijsheid op gebaseerd dan ?


Staat op het forum waar CDS ook post overigens is het Juli en Augustus dus niet alleen in Augustus. laugh


Geef mij dat linkje dan maar eens, want ik denk dat niemand van de klantenservice medewerkers cd bovenstaand gepost heeft.
Geplaatst:
Origineel bericht van: jimny
Geef mij dat linkje dan maar eens, want ik denk dat niemand van de klantenservice medewerkers cd bovenstaand gepost heeft.


Ja dat is een beetje een probleem die linken mogen hier niet geplaatst worden anders had ik dat wel gedaan.
Maar het is de moderator van dat forum daar die ook een satelliet magazine op het internet heeft die het artikel geschreven heeft. laugh
Geplaatst:

Nou die wijsheid heeft Canal Digitaal zelf tijdens de laatste Dealerdag van 5 oktober in Papendal verkondigd en ook hoe ze de zieltjes weer proberen terug te winnen. Misschien heb ik deze wijsheid wel zelf met mijn eigen oren gehoord....

Geplaatst:

Mijn buurman behoort ook tot die 19.000. Hij heeft nu IPTV. Hij heeft ook een 'terugkom' aanbod gehad. Hij gaat daar geen gebruik van maken. Ik denk dat veel van die 19.000 ook voorlopig geen lid meer wordt van Canal Digitaal.

 

 

Geplaatst:

@satmenneke/aart44

Ik heb het artikel gevonden en neem meteen mijn opmerking terug.

Maar mijn wantrouwen in dit soort zaken is niet helemaal ongegrond, er zijn namelijk zat mensen die maar schrijven in diverse fora's.

Vandaar ook mijn op vraagstelling in deze.

met vr. gr

Geplaatst:

Ook ik heb dat artikel gelezen.

Ja,het zou ze wel aan 't denken moeten zetten

dat ze de abonnees toch echt es serieus moeten nemen.

 

Echter ik las ook dat ze nog steeds in bespreking zijn

met RTL Nederland en SBS broadcasting over doorgifte van HD.

 

Kans bestaat dat MyZen verdwijnt/verhuist en dat daar dan

een plek vrijkomt voor een nieuw HD kanaal.

Vraag me ecter af wat dat dan wordt.

Alleen 1 zender van RTL of SBS zet totaal geen zoden aan de dijk.

 

Maar ja,het lijkt maar bij praten te blijven hè?

 

Er moet gewoon een nieuwe TP bij.


 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...