trucker530 Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Hallo mensen, Heb een Dreambox 8000 met Nabilo blackholeV10 erop loopt als een trein met mooi beeld. Nu wilde ik er Nabilo V11 eropzetten. Schakelaar achter op het apparaat op nul stekker eruit stekker erin,voorop de standbyknop ingedrukt en vastgehouden,tegelijk de achterste schakelaar weer op 1 gezet terwijl ik mijn standbyknop nog steeds vast gehouden. Nu komt het volgende terwijl ik achterop het apparaat de knop omzette flikkerde de standby knop een keer heel snel blauw terwijl ik hem ingedrukt hield en gebeurde er verder niks. En toen ik hem losliet en weer indrukt starte mijn apparaat weer gewoon op met V10 erop. Weet iemand raad? Alvast bedankt
Harley Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Niet je standby knop indrukken, maar een van de knoppies er naast ingedrukt houden VU+ Duo2 - PrismCube
Catastrofus Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Origineel bericht van: trucker530 Hallo mensen, Heb een Dreambox 8000 met Nabilo blackholeV10 erop loopt als een trein met mooi beeld. Nu wilde ik er Nabilo V11 eropzetten. Schakelaar achter op het apparaat op nul stekker eruit stekker erin,voorop de standbyknop ingedrukt en vastgehouden,tegelijk de achterste schakelaar weer op 1 gezet terwijl ik mijn standbyknop nog steeds vast gehouden. Nu komt het volgende terwijl ik achterop het apparaat de knop omzette flikkerde de standby knop een keer heel snel blauw terwijl ik hem ingedrukt hield en gebeurde er verder niks. En toen ik hem losliet en weer indrukt starte mijn apparaat weer gewoon op met V10 erop. Weet iemand raad? Alvast bedankt Verkeerde knop ingedrukt gehouden. Links dus naast het display en dan de onderste. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
trucker530 Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Geplaatst: 28 september 2009 Dan bedoelen jullie de knop waar je handmatig de zender veranderd van bv.ned3 naar ned2? Die zit bij mij links van het display.
Catastrofus Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Origineel bericht van: trucker530 Dan bedoelen jullie de knop waar je handmatig de zender veranderd van bv.ned3 naar ned2? Die zit bij mij links van het display. Ik weet niet precies of het nu de onderste of de bovenste links naast het display is, ik denk de onderste. Kwestie van even uitproberen denk ik dan maar zo... Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
trucker530 Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Geplaatst: 28 september 2009 Bedankt jongens ik zat weer eens te slapen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen