uniden Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 hoi Onze dyson dc05 begint kuren te vertonen hij heeft geen zuigkracht. Apparaat heb ik al helemaal uit elkaar gehad maar kan nergens een prop o.i.d vinden.iemand een idee hoe hij weer maximaal kan zuigen? greets herman dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Moderator Matchless Geplaatst: 29 september 2009 Moderator Geplaatst: 29 september 2009 Heb je ook gekeken of de fans vastzitten? Of het bij een dyson ook zo werkt weet ik niet maar het kan wel eens gebeuren bij een gewone stofzuiger dat de fan schijven los zitten en dan bij het starten v.d motor niet meedraaien. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 september 2009 Moderator Geplaatst: 29 september 2009 Er zitten (Hepa) filters in deze stofzuiger. Ofwel moet je die reinigen of na meerdere reinigingen vervangen. De slang of buis is toch niet verstopt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
dream7020 Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 hadden wij laatst ook Zat een prop in in de hoek van de voet Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
uniden Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Geplaatst: 30 september 2009 txs voor de tips zal tzt eens kijken zit nu midden in een verhuizing dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Moderator ceesv Geplaatst: 30 september 2009 Moderator Geplaatst: 30 september 2009 Verhuizingen zijn dodelijk voor stofzuigers. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
columbo Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Ik heb een Holland Elektro,deze zijn bijna onverwoest baar.slechts een keer een niewe zuig mond na ca 10 jaar.en zuigen dat hij doet!
Moderator ceesv Geplaatst: 1 oktober 2009 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2009 Ik weet het, wij hebben onze Holland Electro na 27 jaar aan de straat gezet. De buurjongen (stofzuiger fanaat) heeft hem geadopteerd, snoerbreuk hersteld, en gebruikt hem nu voor autopoetsen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
columbo Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 overigens bestaat Holland elektro niet meer al ca 5jaar.ik heb een Super Red 6200.
Lambik61 Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Wij hadden ook prestatieproblemen met onze Dyson. Een telefoontje naar Dyson en ................ Vaak is na verloop van tijd de kunststof slang dusdanig poreus geworden dat er onvoldoende zuigkracht overblijft. De slang viel niet onder de garantie. Na montage van een nieuwe slang zoog de Dyson weer als een ........ CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
columbo Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Waaw dat is nog al wat.ik had die stofzuiger al eens van dicht bij bekeken op de IFA in Berlijn,eigenlijk niet onder de indruk van het apperaat gezien al die plastiek troep,met veel te veel losse ondertdelen,had al het vermoeden dat dit app. geen lang leven zal leiden.Bij mijn stofzuiger heb ik allen de zuig mond één keer vervangen ,kosten ik geloof ca €15 op de markt.de buis is van staal en is prakties onverslijtbaar even als de rest van de Holland Elektro Super Red 6200.deze heb ik al ruim 10 jaar,en die hele groote papieren stofzakken zijn ook heel goedkoop op de markt,en een die vol is ben je 3 maanden verder.Hier kan zelfs een Miele niet tegen op,een echte aanrader dus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen