Ga naar inhoud


Incubuscam 0.93 wisselend beeld(uitval)


joop001

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb op de Kathrein910 sw 60seconds in de flash staan in combi met incubus 0.93. Loopt op zich goed, alleen nu heb ik de ene keer wel beeld op bijv Discoveryhd en volgende keer niet. EenHD doet het meestal wel. Maar EurosportHD en HistoryHD doen het niet. Daarnaast loopt het geheel in een onregelmatige cyclus regelmatig vast/bevriesd het beeld en dan met restart in incubuscamd is er weer beeld.

Hebben meer mensen hier last van en is er een oplossing voor?

Alvast bedankt voor een reactie.

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb totaal geen probleem met de eurosport HD en historyHD kanalen en incubus 0.93.

 

enkel heb ik een vreselijk probleem met die een HD.

deze zenden volgens mij nog niet alles door zoals het hoort, want ik kan na 1 uur een totale vastloper hebben. zowel met gbox, mbox, incubus getest.

 

en dat incubus om de x tijd uitvalt heb ik ook.

bij mij gaat het goed voor 2 uur, dan emu valt uit, dan gewoon herstarten (5 seconden) en weer weg. maar uiteraard wel vervelend.

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satman,

 

Bedankt voor de reactie. Het klinkt misschien raar maar ik ben blij dat het bij jou de beeld uitval ook zo is (jouw kennis van het e.e.a. schat ik hoger in dan dat ik die heb nl.), dan weet ik in ieder geval dat het waarschijnlijk niet aan mij(n instellingen) ligt.

 

Ik hoop dat er binnenkort een oplossing komt voor het e.e.a.

 

Het enige dat nu dan nog resteert is de vraag waarom de hd kanalen het zo beroert doen bij mij. Zou dit aan de priofile kunnen liggen? Want als ik bij de softcam kijkt als het spul het niet doet dan zie ik allerlei dingen langskomen van cryptoworks. Met als mededeling noactiv cam. Zou het kunnen dat er problemen zijn met het aanvaarden van het juiste signaal?

 

Groeten Joop

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, kennis krijg je door te proberen, te vragen, te doen en te vloeken wink

 

wel heb ik gisteren via een Duitse collega een tip gekregen waardoor ik gisteren geen freezes meer had.

 

Helaas kreeg ik de tip pas om 23 uur, dus 2 uur non stop tv zat er niet meer in :-)

 

vergeet niet dit op 1 te zetten : background_execution=1

en ik heb een # teken voor deze lijntjes gezet

Code:
#process_emms_on_cs_mode=0#process_emm_g=0#process_emm_s=0#process_emm_u=0

normaal doet hij er toch niets mee want ze staan op 0

zonder werkt het dus ook, maar helaas weet ik nog niet of dit "een oplossing" zal zijn.

ik test dit vanavond langdurig.

incubus 0.93 is de meest goed versie zeker met mijn seca3 locaaltje.

 

zal nog aan geknutseld moeten worden, maar .....das hobby he

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satman,

 

Ik heb de tip uitgeprobeerd en het lijkt daar inderdaad stabieler mee. Alleen na +/- 1hr 45min had ik een mooi beeld met allemaal gekleurde blokjes. Maar zover ik kon merken geen frezes of vastlopers meer.

 

Alleen wat mij nog wel plaagt is dat de hd zenders het niet doen. Dus alsdaar nog een tip voor is dan hou ik mij aanbevolen.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joop,

 

het freezen na 1u30minn -2uur is niet opgelost.

 

ook niet met mijn test.

maar het is nu pas om de 2 uur effen emu herstarten.

 

het zal wachten worden op een nieuwe versie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een paar dingen veranderd in incubus en cccam en het draait nu al 2 dagen perfect.

nog niet één vastloper, ook niet na 5uur tv kijken.

 

je mag in cccam achter je f lijn NIETS zetten

dus gewoon

F: user password

 

dus geen 1 0 0 { 0:0:1 }

 

dat werkt niet goed.

 

ik bekijk het nog verder hoe het loopt.

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joop001,

 

zoals afgesproken ging ik je op de hoogte houden.

wel incubus happert totaal niet meer bij mij.

 

dus de aanpassingen van de f lijn en een paar finetuning zoals beschreven hebben het gedaan.

 

Gebruik wel zeker de laatste versie van software.

ik weet niet of je aaf image gebruikt, maar de allerlaatste summer dream zal zeker beter zijn om die incubus ook te starten na opstart.

 

effen proberen dus.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
ik weet niet of je aaf image gebruikt, maar de allerlaatste summer dream zal zeker beter zijn om die incubus ook te starten na opstart.

Dit is enkel geldig voor de LSD BA-image.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Satmann,

 

Dank voor al je (en alle anderen die druk bezig zijn het e.e.a. voor elkaar te maken) inspanning. Ik zal het e.e.a. wijzigen.

 

Ik gebruik overigens inderdaad AAF image LSD en die loopt mooi.

 

Wat mij alleen rest is dat ik problemen hou met de hd zenders. Discovery HD en BRAVO HD gaan wel open (en vlot) maar de History HD en Eurosport HD weer niet. Ik begrijp dat niet des te meer daar op de box van een kennis het allemaal loopt als een trein met dezelfde instellingen en type abbo. Dus schiet mij maar lek (figuurlijk en svp niet letterlijk.)

 

groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...