Ga naar inhoud


OV-Chipkaart - verkeerd saldo


Gast dogcow

Aanbevolen berichten

Laten we eerlijk zijn.

 

Zodra je probleempjes hebt met vooral de grotere bedrijven dan verschuilt iedereen zich achter het computersysteem. Beloftes aan de telefoon worden vaak niet nagekomen. De medewerker achter de telefoon blijft alleen maar stug volhouden dat volgens zijn computergegevens je toch echt moet betalen.

Uitzoeken is er niet meer bij. Men gaat ervan uit dat de data in de compu de waarheid vertegenwoordigd.

 

Ik kan mij nog goed herinneren hoe UPC mij het leven goed zuur heeft gemaakt. Ondertussen sturen ze incasso en deurwaarders op je af.

Ik kan mij voorstellen dat veel mensen onder deze druk uiteindelijk maar betalen om van het gezeur af te zijn en bang zijn dat ze anders voor hogere kosten komen te staan.

 

Na al jaren van UPC af te zijn hebben ze nog de gore moed om een geadresseerde brief te sturen met op de enveloppe vet gedrukt: AFSLUITING.

In de brief proberen ze dan alsnog je zieltje te winnen voor een aansluiting.

 

Al was UPC de laatste internetprovider op deze aardkloot. NO GO!! ;-)

 

Veel van dit soort bedrijven moet je met gelijke munt terug betalen. Je maakt in excel een mooie factuur aan en begint het bedrijf te bestoken met facturen en aanmaningen in verband met telefoon- / behandelingskosten / kosten aanmaning etc.

 

Of stuur eens een paar bakstenen in een doos naar hun antwoordnummer ovv retourzending ontvangstaparatuur o.i.d. ;-)

 

@ mifi

In dit geval ben ik het met Alx eens. van veel bedrijven hoef je niets te verwachten. Die zijn namelijk druk met geld binnenharken.

 

 

 

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn dank! Ook voor mij: Al zou UPC gratis zijn, nooit meer!

Zelfde ervaringen met ze.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...