Zolder Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Mijn AZbox C tuner krijg ik niet aan de praat! Wat ik gedaan heb: nieuwe image de laatste,de Freq.356 Net werknr. 1111 weet niet waar ik dit moet invullen, Symb. 6875 op NIT en dan zoeken. Dan vind hij maar 4 zenders onder andere Dis.HD deze opent hij ook met mijn Ziggo kaart. Iemand nog suggesties. Ben bang dat de tuner niet goed is, daar andere satters totaal geen last hebben. Gr. Zolder
Eduard07 Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Origineel bericht van: Zolder Net werknr. 1111 weet niet waar ik dit moet invullen, In de handleiding van je provider staan de postcodes met netwerknummers. Het netwerknummer moet echt correct worden ingevuld! Moet dat wel 1111 zijn? Wat is je postcode? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Zolder, heb effe voor je gecheckt. Je hebt wel de juiste waarden ingevoerd, dus daar kan het niet aan liggen. Alleen je MOET het netwerknummer ergens kwijt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
D_liver Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Symb. 6875 ????? moet dat niet 6900 zijn 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Catastrofus Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Origineel bericht van: D_liver Symb. 6875 ????? moet dat niet 6900 zijn Nee, 6875 is korrekt. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast IcaRuS87 Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Hallo Zolder, Ik denk dat ik weet wat het probleem is waar je tegen aan loopt. In eerste instantie vind de Azbox inderdaad maar een stuk of 4 zenders. Ik dacht ook dat hij er niet meer vond. Op het moment dat hij aan het zoeken is moet je langer wachten. Dus zodra hij begint met zoeken moet je hem gewoon een aantal minuten de tijd geven. Dan vind hij vanzelf de rest van je kanalen. Verder vraag ik me af hoe jij je Ziggo kaart aan de praat hebt gekregen in je Azbox. Ik heb namelijk wel al mijn kanalen maar ze zijn allemaal Scrambled. Oftewel: Welke EMU's gebruik je hiervoor?
Zolder Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Geplaatst: 30 september 2009 Hoi Even een feed back. Heb ondertussen alle kanalen gevonden. Het is wel even werk maar dit verschilt van regio begrijp ik. Ga naar deze link en zoek op de regio van jou woonplaats. http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml Daarna vul je steeds je frequentie stuk voor stuk in en laat hem zoeken( niet vergeten op NIT te zetten) Als je 1 frequentie afgezocht heb moet je het menu verlaten daar hij anders steeds het zelfde vind.Dit vind ik een gebrek in de firmware Dat heb ik van een mede satter. Nog bedankt Derek Nog even over de emu die ik gebruik, CCcam MultieCas Mews Vgr Zolder
Gast IcaRuS87 Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Hallo Zolder, Lees je je kaart wel uit op de Azbox zelf? Mij lukt dit namelijk op geen enkele manier. Of gebruik je een andere box (b.v. Dreambox) als kaartserver voor je Ziggo kaart?
Zolder Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Geplaatst: 30 september 2009 Nee hoor. Uit de AZbox zelf. Moet wel een paar keer heen en weer maar dan doet hij het ook. Ook bij een zender wissel wil hij nog wel eens gecodeerd opgeven. Gr.Zolder
chrisch Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Dan verschilt dat echt per regio. Hier in Leiden hoefde ik maar 1 frequentie in te vullen en NIT aan te vinken. Alle kanalen in 1 keer geladen. Overigens gebruik ik firmware 09.3281. Misschien kan het ook daar aan liggen? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Gast IcaRuS87 Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Zolder, zou ik misschien jouwn EMU folder kunnen krijgen? Ik krijg het namelijk maar niet aan de praat. Als er bepaalde files in staan waar persoonlijke informatie instaat kun je die weglaten. Mews ken ik niet. Of bedoel je daar NewCS mee?
Zolder Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Geplaatst: 30 september 2009 Nee hoor gebruik ook de laatste 09.3281 Zolder
Zolder Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Geplaatst: 30 september 2009 Origineel bericht van: IcaRuS87 Zolder, zou ik misschien jouwn EMU folder kunnen krijgen? Ik krijg het namelijk maar niet aan de praat. Als er bepaalde files in staan waar persoonlijke informatie instaat kun je die weglaten. Mews ken ik niet. Of bedoel je daar NewCS mee? Natuurlijk NewsCS Sorry Zolder
sattools Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Even een ander vraagje; werkt de ondertiteling van themazenders als SCI FI en Discovery Sience in de AZBox? Ik geloof dat dat via teletekst gaat... Groet, Sattools Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Gast IcaRuS87 Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Of de ondertiteling werkt weet ik niet zeker. Wat wel voor de volle 100% werkt is Teletekst (bij mij althans).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen