satwave Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Vanaf vandaag te downloaden vanaf deze locatie (ook in het Nederlands): Microsoft Deze eerst geinstalleerd daarna de 2 gratis virusscanners verwijderd. Is deze beter m.b.t. veiligheid? Geen idee. Heb er meer vertrouwen in dan andere gratis producten. Er is zelfs sprake van om die software via banken te verspreiden. Eerste reactie m.b.t. snelheid: internetten lijkt wat sneller te verlopen (Vista). Dat lijkt snel verdient. Mvg.
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 wie heeft er nu meer vertrouwen in een vervanging van gratis antivirussoftware / virusscanners met dit M.S.E. bovendien niet realtime maar dooie mus achteraf herstellen. en @ Sjaak(k), zou het niet eens willen testen en me die frustraties zelf aan willen doen overigens ik ben ook helemaal klaar met alle infectie bronnen a) internet email c) updates van allerlei 1 weg is linux en nooit meer microsoft 1 weg is windows draaien maar a), en c) via virtualbox linux OS regelen ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
espada Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Mmm, of het beter is als de huidige gratis scanners zal uiteraard nog bewezen moeten worden. Tooltje is tenslotte nogal vers van de pers. Maar ehm... Wat betreft die realtime, doet het dat volgens de info op de site van MS wel degelijk. Ik ga het zeker eens een tijdje proberen op een wat minder belangrijke pc hier in huis. Ben toch wel nieuwsgierig, dat zit nu eenmaal zo in dit beesie... About Microsoft Security Essentials Microsoft Security Essentials provides real-time protection for your home PC that guards against viruses, spyware, and other malicious software. Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2
winwiz Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Niet iedereen is even enthousiast erover http://webwereld.nl/nieuws/63836/rivalen-kraken-gratis-microsoft-security-af.html#source=sub1 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
jacobus Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 MSE is wel degelijk real time. Kun je overigens wel uitschakelen?!? Ik heb hem geprobeerd op mn 2e pc, werkt op zich prima. Tis afwachten wat de detection rate zal blijken te zijn. Uiteindelijk is dat waar t om draait. Afkraken door de concurrentie zegt me niet zoveel. Dat is niet meer dan normaal.
jacobus Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Citaat: Dat klopt ik heb het er gelijk weer afgegooid, getver wat werd mijn pc traag Ik heb hem er ook maar een dag op gehad, maar van vertragen van de pc heb ik helemaal niks gemerkt.
Kowalski Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Origineel bericht van: winwiz Niet iedereen is even enthousiast eroverhttp://webwereld.nl/nieuws/63836/rivalen-kraken-gratis-microsoft-security-af.html#source=sub1 De meningen zijn verdeeld, maar blijkbaar wordt de virusscanner vrij goed getest, zie ook dit artikel: Microsoft virusscanner overleeft eerste test. Ik ben hem ook aan het testen. Hij verbruikt minder geheugen dan mijn vorige virusscanner (McAfee) en ik merk ook niets van vertraging. Mijn eerste indruk is dus goed. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
volkswagen1 Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Hallo even een vraagje weten jullie ook of die de mails scant?kan er niks over vinden bedankt vast.
Sjattuh Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Real Time houdt in de gaten: Monitor file and program activity on your computer Scan all downloaded files and attacthments -- Ik zou zeggen ja dus, maar het wordt niet specifiek vermeldt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Wel eens een attachment gezien zonder verpakt te zijn in een mailbody dan? De term mailscanner is inmiddels achterhaald immers als je alle netwerktraffic al op tcp layer niveau bewaakt boeit het niet meer of je een fraaie plugin hebt voor diverse mailapplicaties. Maar goed voor iedereen die zoekt naar dit soort bewaking: het zit erin!
Sjattuh Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Origineel bericht van: theparasol Wel eens een attachment gezien zonder verpakt te zijn in een mailbody dan? hmm zijn dat in princiepe niet alle soorten troep die verborgen meeliften met jpg, gif, html? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen