Ga naar inhoud


Uitbreiding HD kanalen CD??


Edmund

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ceesv
Ja, mee eens mits...

Ze stoppen met de irritante tv reclame, dat je voor het rijkste HD aanbod bij Canaaldigitaal moet zijn.

Ze op zondag omschakelen naar Nederland 1 voor de Beagle

Ze door de weeks opschakelen naar Nederland 2 voor Rail Away.


Nou er is wel meer native HD spul wat ik wil zien hoor. Exact de programma's benoemen wordt al moeilijk daar er steeds vaker "verrassingen" worden gesignaleerd zoals de Joodse omroep die een mooie documentaire over Israel in native HD uitzond afgelopen week en VPRO's Tegenlicht.

Dus jullie (met name Jalu en Littlesat) kunnen wel de kop in het zand blijven steken en er op blijven hameren dat er nog lang geen noodzaak is voor CDS om de zenders door te geven maar mijn kabelende buurman krijgt voorlopig al een aantal fraaie HD programma's voorgeschoteld.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 450
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Apple740

Nou er is wel meer native HD spul wat ik wil zien hoor. Exact de programma's benoemen wordt al moeilijk daar er steeds vaker "verrassingen" worden gesignaleerd zoals de Joodse omroep die een mooie documentaire over Israel in native HD uitzond afgelopen week en VPRO's Tegenlicht.

Dus jullie (met name Jalu en Littlesat) kunnen wel de kop in het zand blijven steken en er op blijven hameren dat er nog lang geen noodzaak is voor CDS om de zenders door te geven maar mijn kabelende buurman krijgt voorlopig al een aantal fraaie HD programma's voorgeschoteld.

Maar dat is allemaal nog steeds geen reden om 3 HD-zenders op te schakelen die er elk te hooi en te gras eens een HD-programma of film tussen gooien. Ja, het kan altijd beter en mooier, maar je moet ook een beetje van de realiteit uit gaan. Ik vraag me af of op dit moment met de echte HD-programma's van NED123 wel 1 NED-HD vol te maken is. Kabeldistributie is toch wat anders dan satelliet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ja mee eens mits...
Ze stoppen met de irritante tv reclame, dat je voor het rijkste HD aanbod bij Canaaldigitaal moet zijn.

Hoezo? Ik heb nu toch al wel meer HD-zenders dan er in een HD-pakket van de kabelaar zit. smirk
NED-HD, EEN-HD, ARTE-HD, ServusHD, EurosportHD, AnixeHD LuxeTV-HD, BBC-HD, ITV-HD (verder zelf op andere satellieten FTV-HD (2 keer), LIG-HD, NGC-Turkije-HD,MMAX-HD,SportMAX-HD, DiziMAX-HD).

Binnenkort ARD-HD, ZDF-HD, ARD-Festival-HD.. laugh

Ben ik nog wat vergeten..? crazyconfused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Hoezo? Ik heb nu toch al wel meer HD-zenders dan er in een HD-pakket van de kabelaar zit. smirk
Ben ik nog wat vergeten..? crazyconfused



Ja dat je daar CDS niet voor nodig hebt die kun je ook ontvangen zonder kaart en zonder abo van CDS alleen een HD ontvanger is voldoende. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07


Ben ik nog wat vergeten..? crazyconfused



Ja, Nederlanders willen graag Nederlandse zenders zien in HD.
CanalDigitaal is hiermee niet concurerent ten opzichte van andere providers en v
erliest mede hierdoor veel abonnementen.
Ik had verwacht dat bij de start van het hd pakket wel film1 en sport1 hd er bij zaten, en dat is toch wel een afgang
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet

Ik had verwacht dat bij de start van het hd pakket wel film1 en sport1 hd er bij zaten, en dat is toch wel een afgang


Het feit dat dat niet zo is, ligt niet aan CDS. Dat is al vaker op dit forum uitgelegd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Ja, Nederlanders willen graag Nederlandse zenders zien in HD.
CanalDigitaal is hiermee niet concurerent ten opzichte van andere providers en verliest mede hierdoor veel abonnementen.

Dat begrijp ik niet. NED123 zijn nog lang niet echt fulltime HD en welke andere Nederlandse HD-zenders ontbreken dan die de kabel wel heeft?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Dat begrijp ik niet. NED123 zijn nog lang niet echt fulltime HD en welke andere Nederlandse HD-zenders ontbreken dan die de kabel wel heeft?


Veel ex abonnees begrijpen het intussen wel.
Daarom ben jij nog steeds abonnee, jij begrijpt het immers niet..
CDS loopt achter en er is geen enkel zicht op dat er in de nabije toekomst verbetering komt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07

Dat begrijp ik niet. NED123 zijn nog lang niet echt fulltime HD en welke andere Nederlandse HD-zenders ontbreken dan die de kabel wel heeft?


Veel ex abonnees begrijpen het intussen wel.
Daarom ben jij nog steeds abonnee, jij begrijpt het immers niet..
CDS loopt achter en er is geen enkel zicht op dat er in de nabije toekomst verbetering komt.


Just..(juist) idem dito TvV cry

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zinloos om nogmaals te vermelden dat Ned. 1 en 2 Film1 Sport1 HD node gemist worden.

Gewoon jammer dat je daarvoor moet uitwijken naar een andere provider.

Vroeger was CanalDigitaal dé nummer één onder de providers.

Helaas is die tijd voor de satters al even voorbij nu er digitale concurentie is gekomen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07

Dat begrijp ik niet. NED123 zijn nog lang niet echt fulltime HD en welke andere Nederlandse HD-zenders ontbreken dan die de kabel wel heeft?


Veel ex abonnees begrijpen het intussen wel.
Daarom ben jij nog steeds abonnee, jij begrijpt het immers niet..
CDS loopt achter en er is geen enkel zicht op dat er in de nabije toekomst verbetering komt.

Of jij begrijpt het niet. Op menig kabelforum wordt evenzeer gejeremieerd over het beperkte HD-aanbod.
Hoezo lopen die "voor"? Alleen omdat ze NED123 SD in HD doorgeven?
Verder begrijp ik jouw opmerking niet over mijn abonneeschap van CDS. Hoe weet jij nou of, en zo ja, waarop ik bij CDS ben geabonneerd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

RTL7-/8-HD (UPC)

Men moet er redelijk voor betalen en kijkers zijn er niet laaiend enthousiast over. Veel veredelde SD met herhalingen. En RTL vraagt er nog geld voor, ook.Wat vraagt UPC ervoor?
Ook Ziggo wil ze voorlopig nog niet hebben. Gelijk hebben ze.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...