Ga naar inhoud


Uitbreiding HD kanalen CD??


Edmund

Aanbevolen berichten

Citaat:

En volgens mij kun je daarmee gewoon het HD-pakket nemen.

Nu nog wel voor 9.95 per maand... Maar als dat 5 Euro wordt dan moet je zover ik weet minstends het SetTop pakket hebben. Laten we dus maar afwachten....
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 450
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
En volgens mij kun je daarmee gewoon het HD-pakket nemen.

Origineel bericht van: Littlesat
Nu nog wel voor 9.95 per maand... Maar als dat 5 Euro wordt dan moet je zover ik weet minstends het SetTop pakket hebben. Laten we dus maar afwachten....


Is het nou zo moeilijk te snappen?
Het HDTV pakket is een optioneel pakket. Het is een uitbreiding. Je kunt dus niet alleen een HDTV abo nemen.

Je hebt minimaal een Basis, Familie, Entertainment of Recreatie pakket* nodig.

SetTop laat ik even buiten beschouwing omdat die uit de roulatie gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

RTL4hd is met "normale ontvangers" zichtbaar.

 

er lopen op dit forum een paar draadjes, over mensen met software cams, die geen beeld hebben.

 

Even zoeken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Asure
Iemand hier uberhaupt al beeld op ? Ik zie TVV (6C??) en een gekke Cryptoworks codering er overheen. Denk dat het kerst zonder RTL4 HD wordt.. (Alleen zonder codering heeft ie het gedaan. Ja ik heb HD op de kaart.)


Wat voor ontvanger heb je?

Zowel op mijn dreambox als op de Topfield heb ik beeld op RTL4 HD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Asure
Iemand hier uberhaupt al beeld op ? Ik zie TVV (6C??) en een gekke Cryptoworks codering er overheen. Denk dat het kerst zonder RTL4 HD wordt.. (Alleen zonder codering heeft ie het gedaan. Ja ik heb HD op de kaart.)


RTL4 HD heeft geen uitzendrechten in Belgie dus met een TVV kaart niet te ontvangen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Zo te horen hebben dus veel van jullie al een HD abonnement?

 

Ik lees maar, ik heb beeld en ik heb beeld.

 

Ik vind het leuk voor Canal Digitaal dat het stormloopt met de nieuwe aanmeldingen voor het HD pakket.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator

Ik vind het leuk voor Canal Digitaal dat het stormloopt met de nieuwe aanmeldingen voor het HD pakket.


Je meent het..! shockedcrazyconfused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ja, voor Canal Digitaal vind ik het leuk.

 

Nee, voor mezelf en vele andere kijkers vind ik het minder leuk.

 

De reden heb ik al vaak genoeg uitgelegd hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

De bal ligt voor het grootste gedeelte nu bij de omroepen.

Bij een aantal aanbieders zitten ze nu in extra betaalpakketten met hun HD zenders.

 

Als ze niet heel snel het aanbod HD programma's omhoog krikken zullen ze hun repuatie van meerwaarde met betrekking tot de HD zenders, snel verliezen.

 

Ik kan me goed voorstellen dat veel kijkers die een HD abonnement namen, na de verplichte uitzitperiode weer opzeggen als het grootste gedeelte nog namaak HD is.

 

Ik zou me ook bekocht voelen dan.

Je betaalt voor HD, niet voor surrogaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Canal Digitaal betaal je voor het doorgeven, en dat doen ze.

Dat nog niet alle content in HD is daar kan Canal Digitaal niet zoveel aan doen.

 

Dat heb je op de kabel dus net zo goed.

 

En als je voor het gebodene de prijs te hoog vind dan neem je dat abonnement niet.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel van mening dat RTL4-HD niet HD waardig is, ik had liever een publieke omroep erbij zien komen dan dit bagger-kanaal.

 

Ik heb op dat kanaal nog niet 1 programma gezien dat in HD opgenomen is, alle oude zooi die in een tijd opgenomen is dat men nog niet eens wist wat de term HD inhield, met uitzondering van de nieuws-bulletins.

De meeste andere amerikaanse bagger wordt in 4:3 aangeleverd, en anders wel uit elkaar getrokken om er iets 16:9 achtigs van te maken.

 

Maar goed, dit valt onder mopper mopper, neemt niet weg dat het kanaal wat ervoor moest wijken betere HD content had dan RTL-HD, inderdaad jammer dat als je al een duur HD abo hebt je kanalen ziet verdwijnen en er kanalen voor terugkomen die je niet meer kunt zien omdat in dat gebied geen uitzend-licenties zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...