boarder Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Ik heb hier bovenstaand tunertje geupdated naar de nieuwere software (officiele software van 10/09/09), maar wanneer ik de fastscan laat werken vindt ie geen zenders. De zenders die er in zaten werken goed maar ie vindt geen nieuwe zenders. Wat doe ik fout?
clemens2 Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Staat in het menu ook dat deze software er in zit. Anders gebruik de voorlaatste ik vind de software van september erg groot wat betreft software grootte ten opzichte van de vorige. Of druk op ok toets en kijk of je in de lijst van cd staat en niet toevallig op alle. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Amazor Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Is het niet zo dat de fastscanvolgorde enkel klopt als er geen zenders in de receiver zijn opgeslaan, en als er wel zenders in zaten eventuele nieuwe zenders achteraan de lijst erbij komen? Voor zover ik weet heeft deze ontvanger wel fastscan maar geen LCN (Logical Channel Numbering). De zendervolgorde klopt wel maar de nummering niet; er worden geen gaten tussen gelaten. Ik heb net de CISC uit de kast gehaald en deze firmware geïnstalleerd en alles werkt eigenlijk prima. Ik heb wel de fabrieksinstellingen geladen na het updaten. De firmware is niet groter, maar de vorige bestanden waren gecomprimeerd op de website, de laatste versie niet. Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+
boarder Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2009 Omdat er 4 satellieten op zitten via een switch heb ik nog geen fabrieksinstelling gedaan. We gaan dat vanavond eens proberen. Ik dacht wanneer er een fastscan opzit, dat er automatisch de configuratie van CD/TVV gekozen wordt.
clemens2 Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 nee de fastscan van SAB lijkt op die van cd maar je kunt nu wel de zenders verplaatsen en de regionalen zitten iets lager. Ook moet je nog aangeven welk systeem je gebruikt wat betreft diseck sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Ferr Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 idd groot voordeel tov de gecertificeerde ontvangers is dat je na de fastscan de volgorde wél aan kan passen.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
boarder Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2009 Na de fabrieksinstellingen blijkt alles weer perfect te werken. bedankt voor de hulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen