Ga naar inhoud


[SAB explorer cisc] geen fastscan


boarder

Aanbevolen berichten


Staat in het menu ook dat deze software er in zit.

Anders gebruik de voorlaatste ik vind de software van september erg groot wat betreft software grootte ten opzichte van de vorige.

Of druk op ok toets en kijk of je in de lijst van cd staat en niet toevallig op alle.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet zo dat de fastscanvolgorde enkel klopt als er geen zenders in de receiver zijn opgeslaan, en als er wel zenders in zaten eventuele nieuwe zenders achteraan de lijst erbij komen?

 

Voor zover ik weet heeft deze ontvanger wel fastscan maar geen LCN (Logical Channel Numbering). De zendervolgorde klopt wel maar de nummering niet; er worden geen gaten tussen gelaten.

 

Ik heb net de CISC uit de kast gehaald en deze firmware geïnstalleerd en alles werkt eigenlijk prima. Ik heb wel de fabrieksinstellingen geladen na het updaten.

 

De firmware is niet groter, maar de vorige bestanden waren gecomprimeerd op de website, de laatste versie niet.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee de fastscan van SAB lijkt op die van cd maar je kunt nu wel de zenders verplaatsen en de regionalen zitten iets lager.

Ook moet je nog aangeven welk systeem je gebruikt wat betreft diseck

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd groot voordeel tov de gecertificeerde ontvangers is dat je na de fastscan de volgorde wél aan kan passen..

 

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...