Ga naar inhoud


Hond haalt verband van zijn poot af, nadat deze gespalkt is.


uniden

Aanbevolen berichten

onze hond (kooiker) heeft een gebroken poot gekregen.

nu is deze gespalkt bij de dierenarts.

alleen nu vind hij het verband wel lekker dus dat is ie nu aan het loshalen.

iemand een oplossing zodat hij dat niet doet?

 

 

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een half asperientje.

Onze hond was er zo van onder invloed dat hij alleen nog maar wat at, wat dronk en de rest van de dag lag te slapen.

Na 3 dagen was hij helemaal gewend aan het verband en keek hij er zelfs niet meer naar.

(had een grote wond na een vechtpartij)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kraag of anders bitterspray.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alleen die van mij mocht een maand lang niet druk doen met zijn (gebroken poot) en hij begon overal met zijn kop tegen aan te rammen , het is een amerikaanse stafford en die kunnen nogal te keer gaan.

Origineel bericht van: jacobus
geen enkele hond is gediend van een kraag, maar gewoon om laten. Hij/zij zal dr zich uiteindelijk bij neerleggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: uniden
onze hond (kooiker) heeft een gebroken poot gekregen.
nu is deze gespalkt bij de dierenarts.
alleen nu vind hij het verband wel lekker dus dat is ie nu aan het loshalen.
iemand een oplossing zodat hij dat niet doet?



Halve liter jenever geven ?? confused

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe vervelend ook voor de hond, maar als je het beest niet in de gaten kan houden kraag om.

Als je thuis bent, en de hond goed in de gaten kan houden dan kan de kraag af, je kan immers direct ingrijpen als de hond weer aan het verband begint.

 

Dat ingrijpen kan je gewoon met de stem doen. Beest bestraffend toespreken zoals je de hond toespreekt als hij/zij iets heel erg fout heeft gedaan terwijl de hond dat donders goed weet. Werkt in meeste gevallen perfect.

 

Doe trouwens de kraag wel om een tijdje voordat je de deur achter je dichttrekt. Dan kan je zien hoe het gaat. Sommige honden gaan echt helemaal over hun theewater in het begin met een kraag. Gaat de hond over z'n toeren met een kraag dan ook ingrijpen natuurlijk. Gewoon met de stem, hond tot rust manen.

 

Beest van mij weet drommels goed wat "en nu is het afgelopen met het gedonder" betekent. Dat betekent rustig ergens gaan liggen, anders in de mand in de keuken. Allen "afgelopen" volstaat trouwens ook ondertussen. Daarna volgt namelijk "wegwezen" en dat wil íe niet horen smile

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen het gaat nu wonderbaarlijk goed.

probeert nogwel eens zijntanden er in te zetten,maar 1 keer corrigeren gaat zij netjes liggen.Mocht zelfs vanavond de spalk opnieuw verbinden liet zij toe.

alleen ze gebruikt de poot nog niet,maar red zich net zo goed als met 4 poten.

 

 

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Origineel bericht van: uniden
Moet zeggen het gaat nu wonderbaarlijk goed.

probeert nogwel eens zijntanden er in te zetten,maar 1 keer corrigeren gaat zij netjes liggen.Mocht zelfs vanavond de spalk opnieuw verbinden liet zij toe.

alleen ze gebruikt de poot nog niet,maar red zich net zo goed als met 4 poten.

 

Het is dan wel letterlijk een paardenmiddel 'Cribox'. Het wordt in de stallen gebruikt om het kapot bijten van stallen uit verveling en luchtzuigen te voorkomen bij paarden en pony's. Je zou alleen even moeten kijken of het niet helemaal in het verband trekt. Cribox kan je kopen in een pasta en als spray.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel meer van die anti bijtmiddelen voor paarden. Maar of ze ook bij honden werken ? Geen idee.

Wat paarden smerig vinden kunen honden onweerstaanbaar lekker vinden en andersom. Je zou het moeten uitproberen.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...