Gast SatMann Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Hi guys, op een zoektocht kwam ik een heel leuke site tegen waar je je eigen satelitte.xml kunt aanmaken. Dit heeft zo zijn voordelen. Nu hebben velen een standaard en soms ontbreken dan weer de frequenties, of sat's. Nu op deze site kan je zelf aanduiden welke sat's je gebruikt en maakt hij een eigen satelitte.xml voor u. Deze site word indien nodig dagelijks geupdate. hier is de link : Sat xml generator
columbo Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Met een DreamBox heb je dat niet nodig,laat hem even zoeken en alle nieuwe zenders komen er gewoon bij,met een ! teken.de andere evt.verdwenen zenders past hij automaties aan,ook de naam als deze is veranderd ,dus geen dubbele zender lijsten,zo als bij Humax 5400.
Gast SatMann Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 columbo, het gaat niet over je settingslijsten hé. maar je satelitte.xml lijsten. waar alle frequenties en data in staat die gelinkt word naar je settings.
kyddil Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Waar voeg ik dit dan toe met mijn dreambox?
Gast roundone Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Origineel bericht van: kyddil Waar voeg ik dit dan toe met mijn dreambox? bij Enigma2 zet je satellites.xml in de map /etc/tuxbox bij Enigma1 in de map /var/etc/
quattro Geplaatst: 23 november 2009 Geplaatst: 23 november 2009 En in welke map / file staat dan welke sat op welke switch aansluiting gezocht moet worden? VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen