Ga naar inhoud


Heb jij ook spaargeld bij de DSB staan?


renzie

Aanbevolen berichten

Dan wordt AZ van Woutertje. Krijg je de NederlandSCHe Leeuw op het shirt.

 

Krijg me daar toch een ICEsave DeJaVu

 

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator, internetsparen@dsbbank.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log

VUO DUO openpli 28/23,5/19/13 en 65 cm rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 370
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNE...-trucs-al.dhtml

 

laat je zien hoe de zoon van een kolensjouwer hier met voorkennis instapte. Mijn vader wist de afmetingen van ons kolenhok feilloos en had ieder jaar ruzie met een andere kolenboer.Het waren allemaal dezelfde oplichters. Als kind van een kolenboer krijg je dat met je opvoeding mee.

 

Volgens mij is de naam Scheringa een Friese verbastering van Schoremga hetgeen oorspronkelijk een Amsterdams woord is voor schorem. Joods voor leugenaars. (het juiste word is overigens schorem en niet schorum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

DSB site is vanmorgen om 08.45 nog steeds onbereikbaar, ik heb een betaalrekening bij ze (ze geven 2% rente en de pasjes zijn gratis) geld komt er nog steeds uit de flappentap, maar je rekening bekijken kan niet meer mad

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reed gisteren nog langs dat prachige nieuwe museum van meneer dirk.

Als je de laatste tijd alle berichten leest is het niet alleen dirk's museum.

Het zou mij niet verwonderen als die hele dsb omvalt.

Ik zag zojuist die clown van een robin linschoten bij goedemorgen nederland nou nou.

De website zou gehackt zijn,jajajaja.

Hij had niet zoveel verstand van ict.

Nou laat 1 ding duidelijk zijn van geld ook niet.

 

Nee als al het vuil bovenkomt zijn die 3 pandjes langs de a7 die niemand toen wilde bouwen al gauw aangewezen als depot voor het museum.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerritvogels2
Ik heb geen geld bij de DSB staan, maar ik weet wel hoe DSB wordt genoemd in het vakjargon n.l "De Schurken Bank".

Gerrit

Denk je nou echt dat de andere banken (veel) beter zijn ? ik denk het niet.

Een veel gebruikte methode die ze gebruiken is:
1 klanten lening aandraaien
2 hopen dan de klant met die lening boven hun stand gaan leven
3 nu is klant afhangkelijk van bank en dan klant uitzuigen met hoge renten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Origineel bericht van: gerritvogels2
Ik heb geen geld bij de DSB staan, maar ik weet wel hoe DSB wordt genoemd in het vakjargon n.l "De Schurken Bank".

Gerrit

Denk je nou echt dat de andere banken (veel) beter zijn ? ik denk het niet.

Een veel gebruikte methode die ze gebruiken is:
1 klanten lening aandraaien
2 hopen dan de klant met die lening boven hun stand gaan leven
3 nu is klant afhangkelijk van bank en dan klant uitzuigen met hoge renten



Gelijk Pukje.Alle banken zijn graaiers en boeven.Er is geen bank die er voor jou is hoor.Alleen voor hun zelf,lees bonussen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Origineel bericht van: tfh
Zeggen de namen Frisia, Lenen.nl, Postkrediet, etc... je wat? Bij zo'n dief/oplichter geef ik mijn spaargeld niet in bewaring...


Dit zijn allemaal dochters van de 3 a 4 grote banken

Fout.. U gaat niet door voor de volgende ronde.
Dit zijn allemaal dochters van de DSB....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach we zien wel... spaargeld heb ik niet bij die bank, wel een gewone rekening met GRATIS bankpasje, waarop je ook geen kosten betaalt en ook geen koersopslag als je in Noorwegen of denemarken geld wil pinnen! Daat is de reden waarom ik deze bank erbij genomen heb... Gewoon boodschappen gedaan en de bankpas werkt nog steeds... ook vanochtend na een klein uurtje proberen mijn kontostand kunnen bekijken. Het werkt allemaal wel, maar ontzettend langzaam.

Overigens, je kan je geld niet kwijtraken (tenzij je er meer dan 100 000 euro hebt staan... want dat is allemaal gegaranderd door DNB... ik zie dus helemaal geen enkel probleem. Komt vast wel weer goed.

 

En... wat al eerder gezegd is : ALLE banken zijn boeven, en schurken...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar

Dat spaarders hun geld weg halen bij DSB maakt Scheeringa weinig uit denk ik.


Letterlijk iedere bank gaat failliet wanneer klanten al hun tegoeden opvragen. Een bank heeft voor niet meer dan 10% ( meestal minder) van de uitstaande tegoeden in kas. Daarnaast wordt elk tegoed weer zeker 10 keer uitgeleend. ( banken 'maken' zo geld)

Als in geschetste situatie meer dan 10% van de klanten zijn tegoed opeist óf meer dan 10 % van het uitgeleende bedrag niet wordt terugbetaald, dan kan die bank al niet meer aan zijn verplichtingen voldoen. Vandaar dat het oproepen tot een 'run op de bank' ook strafbaar is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...