Ga naar inhoud


Heb jij ook spaargeld bij de DSB staan?


renzie

Aanbevolen berichten

Een kwartier daarvoor liep ik het Scheringa museum uit. Wat een trieste sfeer. Op een kleine tentoonstelling van Tongeren na waren alle muren leeg. Met A4-tjes werd je uitgenodigd iets op de lege witte muren te schrijven. Een doos viltstiften stond klaar. In het laatste vertrek stond een leeg paneel met daarop "Laatste aanwinst". Daarop had iemand Boslandschap geschreven. Personeel was lijdzaam. Ander woord is er niet. Ze leken in niets op de bijna glimlachende gezichten van de eerdere interviews met bank medewerkers. Dat was net een sekte die de leider nog geloofde.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 370
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

"Ik had het goede voor met de wereld" zo doet hij zich graag voor ja, velen zijn erin getrapt. Met zijn vragende hondenogen, zou je haast medelijden krijgen.

Vervolgens bijt hij in je been en rent hard weg.

De beschuldigingen aan het adres van de bewindvoerder/curator zijn niet mals.

Iedereen heeft schuld aan de ondergang van zijn imperium, behalve hijzelf.

 

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op die scheringa is plotseling niet meer te vinden in Nederland, vetrekt straks ongezien naar het buitenland waar hij grote sommen geld heeft gestald.

 

Op 1 punt was hij een verstandige man, had de hypotheek voor het museum niet bij de DSB bank afgesloten smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist eergisteren quote 500 te melden dat minstens 9,5 miljoen weg is. Nu hoor ik zelf op de radio een bedrag van 45 miljoen.

Opsluiten die man.En wat ik echt niet begrijp dat de werknemers zo achter hem stonden. Het heeft wel iets weg van een hond die geslagen word maar toch steeds trouw aan zijn baas is.

 

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je gebruik willen maken van de eenmalige regeling om

tot 3000 euro terug te boeken: GEBRUIK GEEN KOMMA. ROND HET

AF. De vakjes blijven anders rood en je kunt het niet insturen.

Sorry voor gebruik van stemverheffing. Ik vond het nogal

belangrijk.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: clemens2
Wist eergisteren quote 500 te melden dat minstens 9,5 miljoen weg is. Nu hoor ik zelf op de radio een bedrag van 45 miljoen.
Opsluiten die man.En wat ik echt niet begrijp dat de werknemers zo achter hem stonden. Het heeft wel iets weg van een hond die geslagen word maar toch steeds trouw aan zijn baas is.


Van wie hoorde je dat???
Toch niet van die man die 300 €uro per uur vraagt van de DSB slachtoffers voor het advies
om de hypotheek niet meer te betalen met als resultaat dat de schuld dan in een keer opeisbaar word.
Was het die man die bij de introductie van Legio Lease door Dexia op de achterzijde van de betreffende brochure op een foto stond met zijn verklaring dat de brochure geen rekenfouten bevatte.
Jelle Hendrickx daar kan ik respect voor opbrengen want die kwam echt op voor de DSB slachtoffers.
Lakeman heeft door zijn Scheringa haat een hoop mensen benadeeld, die man moeten ze zo snel mogelijk opsluiten
voordat er nog meer mensen ridder te voet worden bij zijn volgende akties.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als die 45 miljoen terugkomt kan je een mooi aantal slachtoffers schadeloos stellen lijkt mij.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik ben geen econoom dus ik zal het wel mis hebben.

Stoppen met betalen van de hypotheek zal dus toch wel een goed advies zijn.

Maar ik ga nu er even tussenuit om nog gauw een paar door hem aanbevolen Legio-lease aandelen te kopen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Het word echt tijd dat Legio-lease promotor Lakeman voor de rechter komt, hij moet echt gestopt worden.

---------------- >>> Hier het antwoord op de verdwenen 45 miljoen <<<


Helemaal mee eens Leo.Die vent zit alleen maar van achter zijn bureautje grote brullen te geven,als iemand daar inzicht in heeft zijn het de curatoren wel.
Zijn wij toch heel vooruitstrevend hier op het board,wij moeten als we iets schrijven of iemand beschuldigen altijd de bron vermelden.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: leo1949
Het word echt tijd dat Legio-lease promotor Lakeman voor de rechter komt, hij moet echt gestopt worden.


Helemaak niet hij doet toch niets verkeerd?
De onderste steen (lees de laatste cent) moet gewoon boven komen bij ome Dirk, hij heeft de boel al genoeg geflest:

Zelfs Quote, dat op het punt staat zijn rijkenlijst Quote500 te publiceren, werd verrast door de snelle val van Scheringa. In allerijl moest het nummer bij de drukker worden weggehaald, om Scheringa uit de lijst te halen.

Toch maakte Quote vorige week al een inschatting dat de geplaagde topman wel nog in de quote500 zou blijven staan. "Alleen al dit jaar stopte hij 11 miljoen euro aan dividend in zijn eigen geitenwollen sok", aldus de redactie


En de volgende in rij DSB´achtigen is AFAb, die zitten ook al in de problemen, zijn op dezelfde manier aan het kapot gaan als de DSB. cry


Vrij Nederland bericht dat Willem Vermeend is teruggetreden als commissaris van kredietbemiddelaar Afab.
De oud-bewindsman (Financiën en Sociale Zaken) zegt tegen Vrij Nederland ‘al een tijdje’ geleden zijn functie te hebben neergelegd.

Kennelijk zijn dus niet alleen de VVD'ers werkachtig bij dit soort bedrijven, maar ook een PvdA'er.

Welk bedrijf zal het volgende zijn dat gaat "vallen"?

Een aantal banken natuurlijk niet, die liggen ondertussen al aan het infuus bij het Ministerie van Fiancien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...