pipodeklown Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Zo lossen wij de crisis op : http://www.youtube.com/watch?v=lSh3gftShEI /koen
Jan Ambers Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Da's toch allang gekend dat het "ons Heer " zijn slimste nie zijn die daar zitten, wel die met de meeste lef!
rommelaar Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Jan zit hier in nederland veel beter? Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gene 1225 Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Je hebt nu eenmaal creatieve geesten nodig in benarde tijden , één van zijn voorgangers deed nog beter " de staatsschuld is vanzelf gekomen en zal dus vanzelf verwijnen " . kijk , zoiets geeft me een gerust gevoel in plaats van altijd te sakkeren over tekorten en crisissen . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
matthew_be_wvl Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: Gene 1225 Je hebt nu eenmaal creatieve geesten nodig in benarde tijden , één van zijn voorgangers deed nog beter " de staatsschuld is vanzelf gekomen en zal dus vanzelf verwijnen " . kijk , zoiets geeft me een gerust gevoel in plaats van altijd te sakkeren over tekorten en crisissen . Die gasten aan de andere kant van de taalgrens denken dat ook nog hoor. De meneer met het strikje beweert zelfs dat er geen probleem is met de federale begroting. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Catalán Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik dacht dat er hier niet over politiek mocht gedebateert worden? grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
TokeMUp Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: S40 Ik dacht dat er hier niet over politiek mocht gedebateert worden? grtz Noem je dit politiek? mvg
matthew_be_wvl Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Da's ook waar Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen