Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een server draaien deze start ik op met een usb stick.

Nu is mijn vraag welke files moet ik waar naar toe kopieren en hoe start ik newcs op.

Volgens mij heb ik 2 bestanden nodig newcs.xml en nog 1

Kan iemand mij hiermee verder helpen ?

The birdman has left the building

Geplaatst:

De binary van NewCS. Het newcs.xml bestand plaats je in /etc en de binary in /usr/local/bin

En waarschijnlijk heb je nog een init script nodig om newcs tijdens boot op te laten starten (kan ook in boot.local oid)

Geplaatst:
Origineel bericht van: FreddyX
De binary van NewCS. Het newcs.xml bestand plaats je in /etc en de binary in /usr/local/bin
En waarschijnlijk heb je nog een init script nodig om newcs tijdens boot op te laten starten (kan ook in boot.local oid)

welke binary moet ik gebruiken van newcs ?(de newcs.i686 ?)
usr/local/bin komt niet voor bij dsl.
en die init script is dat echt nodig ? je kan hem toch ook handmatig starten als je de pc opnieuw opstart ?

Geplaatst:

Gebruik de newcs.i686. Hernoem deze naar newcs. (welke map maakt niet uit). En natuurlijk kun je hem ook handmatig starten. Als je server 24/7 draait is dat geen probleem.

Geplaatst:

ik krijg nu de volgende foutmelding als ik newcs wil opstarten

"newcs.i686: error while loading shared libraries: libcrypto.so.0.9.8: cannot open shared objectfile: No such file or directory"

wat gaat er nu niet goed ?

Geplaatst:
Origineel bericht van: FreddyX
Heb je (lib)openssl niet geïnstalleerd? Deze heeft newcs nl. nodig.

oke, hoe installeer ik dit ? en gaat dat wel op een usb stick ?

Geplaatst:

Jup, ik zie alleen dat dsl nog versie 0.97 gebruikt dus deze zul je moeten symlinken naar de bestandsnaam waar hij om vraagt.

Komt er eigenlijk op neer dat je het systeem wijs maakt dat je versie 0.98 gebruikt.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:
Origineel bericht van: satede
kan iemand mij op weg helpen ?

libcrypto.so.0.9.8 plaatsen in /usr/lib is al voldoende (geen symlinkerij e.d. nodig).

Ik heb libcrypto.so.0.9.8 even in de bijlage geplaatst. Uitpakken en in /usr/lib plaatsen.

libcrypto.zip

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen