Gast Geplaatst: 25 juni 2002 Geplaatst: 25 juni 2002 Wie kan mij helpen met het volgende ik krijg e45 zoeken naar frec in beeld De volgende onderdelen zaten los op de print en heb ik weer vast gesoldeerd maar heeft niet geholpen: Dikkeweerstand tussen Q19 en R403 bij turner en Condensator tussen Q20 en R382 Zou het kunnen zijn dat de (zwarte blokjes) Q19 Q20 kapot zijn? of heeft dit niets te maken met e45? Alvast bedankt Chris
Murdock Geplaatst: 25 juni 2002 Geplaatst: 25 juni 2002 Waarschijnlijk is dat een uitgebrande 22kHz modificatie. Er zijn destijds modificatie's uitgevoerd op het 22kHz gedeelte. Helaas is dat door sommige mensen slecht uitgevoerd. De onderdelen in die modificatie kunnen behoorlijk warm worden en na verloop van tijd verschroeid je print. Meestal weinig aan te doen... Tip: Koop een losse 22kHz generator en gebruik de 12V als schakelspanning... Werkt altijd! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 26 juni 2002 Geplaatst: 26 juni 2002 Bedankt voor de tip ik ga het proberen met een 22kHz generator. Gr. Chris
Gast Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 @ murdock Een uitgebrande modificatie is helaas niet het enige probleem na het meten van de voltage op de lnb ingang bleek deze 0 v te zijn ipv 14/18 v. Heeft dit ook met de modificatie temaken? gr. Chris
Murdock Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 Meet je hem onder de tuner ook niet??? Anders moet je even zoeken naar de tor welke deze spanning stabiliseerd en met een draadbrug wat proberen... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 Ik heb de voeding naar de turner kunnen herstellen dmv een draadbrug. Nu nog een 22kHz generator, plaatselijke winkels hadden er geen zelfs een goothandel niet stedelijk museum mischien zeiden ze. Als iemand een internet winkel weet die ze wel heeft zou je dan het adres via pm willen geven? GR Chris
Gast Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 voor een 22khz generator bel eens met 020 6837979 eddy,s shop die heeft hem dekelijk wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen