Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een kleine degelijke portable LCD TV met analoge CAI ingang zodat ik TV bekabeling in huisinstallaties etc. kan testen.

Klinkt misschien wat simpel, maar dit is eigenlijk de meest snelle en handige manier om te testen of bekabeling goed in geïnstalleerd, zonder verliezen, etc.

Ook leent zo'n portable TV zich gelijk voor tal van andere handige toepassingen.

Nu zijn er tal van portable LCD TV's te koop, echter is het gros tegenwoordig natuurlijk DVB-T tuner only. Dus het is even lastig zoeken.

Wie heeft een tip voor iets degelijks in het veldwerk met goede beeldkwaliteit?

Geplaatst:

waar jij hem voortwild gebruiken is het niet geschikt,daar voor is oa. het scherm te klein,hier voor kun je beter meet app.aanschaffen,met spectrum analyser daar kun je alles kontroleren .

Geplaatst:

columbo,

Je hebt daarin deels gelijk, want op een klein scherm is bijvoorbeeld lichte beeldruis slecht te detecteren. Echter is dit niet nodig om in zo'n hoge kwaliteit beeld te testen en al helemaal niet met een veel duurdere spectrum analyser.

Wij zoeken echt een goede degelijke kleine LCD TV voor de eerste simpele testen. Deze willen wij tevens inzetten i.c.m. een kleine 'vinger' camera met IR licht om middels een klein gat boven plafonds te kunnen kijken voor onderzoek, etc.

Geplaatst:

onlangs op de IFA in Berlijn geweest,en er was een tent voor Asiatiese/China produkten,heb er div.modellen gezien met een DVBT tuner er in,hadden verassen mooi helder beeld prijs ca €100.ansicht kaart grote ongeveer. Of er een camera/video input op zat heb ik niet opgelet.Ik zou zeggen ga eens bij de Duitse Media Mark.. of bij Satur.. kijken daar heben ze vast wel wat,de meeste modellen vind je natuurlijk bij de grotere fillialen.

Geplaatst:

Die Duitse M.M. heeft niets op het gebied van portable LCD TV's. Althans, niet hier in Nederland. Wel genoeg keuze bij de Duitse elektronica grutter C. heb ik vernomen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen