Littlesat Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Volgens berichten op een duitstalig forum is Sky-Deutschland momenteel bezig met anti-cardshare maatregelen in te voeren.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Origineel bericht van: Littlesat Volgens berichten op een duitstalig forum is Sky-Deutschland momenteel bezig met anti-cardshare maatregelen in te voeren.... ggggeeé, das zeker nieuw dan? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tech Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Niet nieuw nee, ze putten uit dezelfde doos als sky-uk Korte ecm tijden en ook de geldigheid van de ecm is wat korter geworden dan voorheen, dat zal bij de meesten wat freezes opleveren, ik heb er met mijn lokale kaart (nog) geen last van Pli Core Member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 er zijn nog steeds 3 kaarttypen in gebruik dus je engels sky-uk vergelijking gaat niet op. maar ik begrijp wel wat je bedoeld sky-germany voorheen premiere is al jaren bezig hun systeem te beveiligen, dat was de idee achter mijn reactie. (en of dat lukt of niet, was niet zozeer de boodschap) ciao Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 De Sky-Uk kaarten met de 963 caid zijn dat dan de "nieuwe" ? Lees op Engelse fora dat deze kaarten erg heet worden als je ze in een "vreemde" tuner stopt ipv de tuners van Sky-UK. Zal er ook wel mee te maken hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jean-Claude Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 ge moet niet alles geloven wat ze schrijven. meerdere sky ontvangers bakt die kaart bruin aan de achterkant, terwijl die "externe" ontvangers geen problemen hebben ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Citaat: erg heet worden als je ze in een "vreemde" tuner stopterg heet worden als je ze in een "vreemde" tuner stopt Dat was/is niet met de sky-UK kaarten, maar met de nieuwe sky-Italy kaarten... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martis Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 terug komen op de vraag of de provider de hoge ecms van hun klanten kan zien. Ik denk het wel , je kunt toch zelf ook zien met cccaminfo.php op je box , hoeveel ecms er worden aangevraagd , als wij dat kunnen zien , kunnen hun dat al helemaal. Dat is mijn gedachte erover Vul maar aan Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Origineel bericht van: martis terug komen op de vraag of de provider de hoge ecms van hun klanten kan zien. Ik denk het wel , je kunt toch zelf ook zien met cccaminfo.php op je box , hoeveel ecms er worden aangevraagd , als wij dat kunnen zien , kunnen hun dat al helemaal. Dat is mijn gedachte erover Vul maar aan Whooaaaaa! :-) Big Brother is watching you? Not! Nooit geweten dat m'n DB stiekem uplinkt naar de sat met dat soort info....:-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 natuurlijk wel als je erover publiceert dan leest 'men' mee en draait nog eens aan het ecm knopje Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martis Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Kan het mis hebben , maar je vraagt wel aan , dan moet er toch te zien zijn dat je veel ecms aanvraagt , dat heeft toch niet met uplink te maken , of denk ik nou verkeerd Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 martis, je hebt het verkeerd in deze je stemt af op / de uitgezonden signalen komen zonder terugkoppeling binnen / er wordt niets uit het afstemmen op geanalyseerd daar het een een-richtingsverkeer is dus je vraagt niets apart aan ik sta voor je woning te schreeuwen en jij kunt het horen als je het raam open doet je hebt niet gevraagd aan mij voor je woning te komen schreeuwen, ik was er al Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martis Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Haha Heel goed , snap hem volkomen Bedankt voor de heldere en :-) uitleg Fijn Weekend allemaal Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrbeam Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 De smartkaart weet wel hoeveel EMC's hij moet verwerken. Het is niet al te moeilijk om bij te veel vraag tijdelijk ff niet thuis te geven. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tech Geplaatst: 2 juli 2010 Delen Geplaatst: 2 juli 2010 Citaat: De smartkaart weet wel hoeveel EMC's hij moet verwerken. Het is niet al te moeilijk om bij te veel vraag tijdelijk ff niet thuis te geven. En als dat nu eens niet in de kaart zit....... In dat geval zal dit eerst in de kaart gezet moeten worden, ofwel, er zal een uitbreiding of een nieuw OS in die kaart gezet moeten worden, of weer een kaartwissel. En hoe maak je aan de kenbaar dat je niet gigantisch aan het zappen bent tussen de reclameblokken door of meerdere programma's aan het opnemen/kijken bent....... Ook dat genereert nogal wat ECM's terwijl er niets illegaals gedaan wordt. Pli Core Member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen