collector Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 yes we hebben een eigen plekje gekregen op het forum de laatste versie van incubuscamd die start bij mij maar zelden automatisch op. Na een nette reboot (geen crash) werkt het 1 of 2 keer en erna is het over nokia mediamaster 9600 Kathrein UFS-910 e2 AAF dreambox 500 Dreambox 7000 darkstar2 dreambox 8000 openPLi
Gast Black_64 Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Origineel bericht van: collector de laatste versie van incubuscamd die start bij mij maar zelden automatisch op. Na een nette reboot (geen crash) werkt het 1 of 2 keer en erna is het over Daar zijn we volle bak aan bezig. @SatMann, er ligt wat testwerk voor je klaar. @mods, Bedankt voor deze sectie.
Gast SatMann Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 @Black_64 ik test dit vanavond. @mods : bedankt voor de sectie ! SatMann
Ron Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Origineel bericht van: collector yes we hebben een eigen plekje gekregen op het forum 1. Dat is maar tijdelijk 2. Gebruik de volgende keer een duidelijk ondewerp a.u.b. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen